Fausia se fale i se miti ma le faʻamatalaga o le miti o le fausiaina o se fale i lalo o le eleele

Esera
2023-09-04T08:14:47+00:00
O miti a Ibn Sirin
EseraSiaki e: Omnia SamirFepuari 18 2023Fa'afouga mulimuli: 8 masina talu ai

Fausia se fale i se miti

O le vaʻaia o le fausiaina o se fale i se miti o se tasi lea o faʻaaliga o loʻo tauaveina le tele o faʻamatalaga lelei. E atagia mai ai le naunau o le tagata ia manuia ma ausia ana sini i le olaga. O lenei miti e mafai ona faʻatusalia le tuputupu aʻe o le tagata lava ia ma le alualu i luma faifai pea i le fanua o loʻo galue ai le tagata.

Afai e vaʻaia e se tagata o ia lava e fausia se fale mai le amataga seia maeʻa atoatoa i se miti, e faʻaalia ai lona gafatia e ausia ona faʻamoemoega ma manaʻoga, pe i le galuega, suʻesuʻega, fefaʻatauaʻiga, poʻo soʻo se luʻitau na te taumafai e ausia i totonu. lona olaga. O lenei vaaiga e mafai ona avea o se faailoga o le a ia maua se olaga tele, maua se poto fou, po o le ausia o se manuia tele i lana matata o galuega.

Afai o loʻo fausia e se tagata se fale fou ma lana paaga i le miti, e mafai ona faʻaalia se sootaga malosi ma le alofa i le va oi latou. O lenei miti e mafai foi ona faailoa mai ai se olaga umi ma se olaga fiafia o le a latou nonofo faatasi.

Afai e faʻaumatia e se tagata se fale poʻo se fale i se miti, o lenei faʻamatalaga e mafai ona faʻaalia ai le mafai ona ausia manaʻoga manaʻomia i se taimi lata mai. Atonu o lona uiga o le aveesea o faafitauli ma faigata ma manumalo ai.

I se tulaga lautele, o le vaaia o le fausiaina o se fale fou i se miti o se faailoga o le mautu ma le saogalemu i le olaga patino o se tasi. O lenei miti e ono atagia mai ai se faasinomaga i le tuputupu ae faaleagaga ma faalelagona ma le mautu o le aiga. O lenei miti e mafai foi ona avea ma faailoga o le manuia ma le manuia i se taimi lata mai.

Fausiaina o se fale i se miti na saunia e Ibn Sirin

O le vaaia o le fausiaina o se fale i se miti, e tusa ai ma le faaliliuga a Ibn Sirin, e eseese uiga. Afai e vaai se tagata ia te ia lava o fausia se fale fou i totonu o lona lava fale, atonu o se faailoga lea o le manuia i le ausiaina o ana sini ma faanaunauga i le olaga. O le vaʻaia o se fale faʻamaeʻaina i se miti e atagia ai le tuputupu aʻe ma le alualu i luma o se tagata i le olaga.

Afai e vaai se tagata ia te ia lava o fausia se fale mai le amataga e ala i le eliina o le faavae seia maeʻa le fale atoa, o lona uiga o le a ia ausia lona ola, aʻoaʻoina se mea fou, atiina ae lana faiva, manuia i fefaʻatauaiga, poʻo le ausia o le manaʻoga o loʻo ia sailia. O le faʻamatalaga a Ibn Sirin o loʻo faʻaalia ai foi afai e fausia e se tagata se fale i se miti e faʻaaoga ai tagata, e mafai ona faʻatusalia sootaga lelei ma aoga ma isi.

I le isi itu, pe a fausia e le tagata moemiti se fale i se nofoaga tuufua po o se mea taufaafefe, o lenei vaaiga e manatu o se lapataiga e Ibn Sirin, aua o loʻo faʻaalia ai le i ai o se lamatiaga poʻo se faʻafitauli i le lumanaʻi. O le mea lea, e fautuaina ai le faʻaeteete aʻo leʻi faia ni filifiliga taua i le olaga.

I se tulaga lautele, o le faʻaaliga o le fausiaina o se fale i se miti e Ibn Sirin e atagia mai ai le tele o uiga ma faʻailoga e fesoʻotaʻi ma le alualu i luma ma le tuputupu aʻe o le tagata lava ia, faʻamafanafanaga faaletino ma le mautu, ma fegalegaleaiga faʻaagafesootai ma lagona. Po o le a lava le uiga tonu o le miti, e faalagolago i le talaaga ma auiliiliga o le miti ma lagona o le tagata miti lava ia.

O le fausiaina o fale ma fale o se autu masani i le faamatalaina o miti, ma e mafai ona tauaveina ni uiga se tele i le olaga o se tagata. O le mea lea, o lenei vaʻaiga e tatau ona faʻaogaina e fai ma faʻaosofia e fai filifiliga saʻo ma agai atu i le manuia ma le mafanafana i le olaga.

fau se fale

Fausia se fale i se miti mo tamaitai nofofua

O le vaʻaia o se fafine nofofua e fausia se fale i se miti o loʻo i ai uiga lelei ma faʻaalia ai le atinaʻeina ma le tuputupu aʻe o ona uiga. O lenei vaaiga e mafai ona atagia mai ai le naunau o le tamaitai nofofua e fausia se olaga tutoatasi ma ausia ana sini. Mo se fafine nofofua, o le vaʻaia o se fale i se miti atonu o lona uiga o se avanoa lata mai e faaipoipo ma maua ai se paaga talafeagai. Afai e moemiti se tamaitai nofofua ua faamau i le fausiaina o se fale fou ma lana paaga, o lona uiga o le faaiuga o le faamau ma le amataga o se olaga fou e tumu i le fiafia. E le gata i lea, o le faʻamatalaina o se miti e uiga i le fausiaina o se fale fou mo se tamaitai nofofua e mafai ona faʻaalia ai le manuia i le galuega ma le atinaʻeina o tomai. I se tulaga lautele, o le vaʻaia o se fale i se miti a se tamaitai nofofua e faʻaalia ai lana gaioiga, faʻamoemoega, ma le ausiaina o ana manaʻoga i le lumanaʻi.

Fausia se fale i se miti mo se tamaitai faaipoipo

O le faʻamatalaga o se fafine faaipoipo na vaʻaia se fale i lana miti e faʻaalia ai le tele o uiga lelei. O le fausiaina o se fale fou i se miti e mafai ona faʻatusalia le lelei tele ma le tele o tupe halal o le a maua e se fafine faaipoipo. O lenei va'aiga atonu o se fa'ailoga o le ausiaina o le saogalemu ma le mautu tau tupe mo ia ma lona aiga.

E le gata i lea, o le vaʻaia o se fafine faaipoipo e fausia se fale fou i se miti e faʻaalia ai o le a ia faia ni suiga lelei i lona olaga lata mai. O lenei suiga atonu o le tagata lava ia pe faʻapolofesa sootaga, poʻo le olaga i le lautele. O lenei va'aiga o se fa'aaliga o le fa'anaunauta'u o le tama'ita'i ma le naunau malosi e amata se olaga fou ma fausia ni mafutaga mautu ma fiafia.

I le isi itu, o le miti o le fausiaina o se fale fou mo se tamaitai faaipoipo e mafai ona atagia mai ai lona naunau mo suiga faaleagaga pe faaletino. Atonu o loʻo ia sailia le atinaʻeina o ia lava ma le tuputupu aʻe o le tagata lava ia, ma faʻapea ona suia ai lona olaga i le taimi nei mo le lelei.

E le gata i lea, o le faʻamatalaina o se miti e uiga i le fausiaina o se fale fou mo se tamaitai faaipoipo e mafai ona faʻaalia ai lona malosi ma le gafatia e foia ana mataupu patino ma tausia lona aiga. Atonu e mafai ona ia taulimaina lelei manaoga o tagata o lona aiga, ma atagia mai ai lona malosi ma le tutoatasi.

I le faaiuga, o le faauigaga o le vaaia o le fausiaina o se fale fou i se miti mo se tamaitai faaipoipo e taʻu mai ai o ia o se ava lelei e manatu i le Atua i mataupu uma o lona aiga ma lona aiga. Atonu e tuuto atu o ia i ana aia tatau ma tiute o se ava, ma galue malosi e faataunuu manaoga ma manaoga o tagata o lona aiga.

Faʻamatalaga o se miti e uiga i le fausiaina o se fale e leʻi maeʻa mo se fafine ua faaipoipo

Faʻamatalaga o se miti e uiga i le fausiaina o se fale e leʻi maeʻa mo se fafine faaipoipo atonu e tele uiga. O lenei faaaliga e mafai ona fesootai i le tele o mea na tutupu ma lagona e oo i se tamaitai faaipoipo. E tusa ai ma le tala a Ibn Sirin, o le vaaia o se fale e leʻi maeʻa e faʻaalia ai le le mafaia e le tagata miti ona ausia le mea na ia sailia. O lenei vaaiga atonu o se faamaoniga o le lē mafaia e se fafine faaipoipo ona ausia ana sini po o se feeseeseaiga ma lana tane i nisi o mataupu.

I le isi itu, o le vaaiga mamao o le fausiaina o se fale e leʻi maeʻa mo se fafine faaipoipo e mafai ona faʻatusalia le tele o manaʻoga ma manaʻoga e leʻi faataunuuina. Atonu e lagona e lenei fafine le maualalo ma le le tagolima ma manaʻomia ona pulea ona manaʻoga ma mea e manaʻomia. O lenei vaʻaiga e mafai ona avea ma faʻailoga o le manaʻoga e suia le tulaga o loʻo i ai nei ma ausia manaoga ma sini patino.

Mo le au faaliliu o loʻo vaʻaia o le vaʻaia o le fafine maʻitaga i totonu o le fale e leʻi maeʻa, o loʻo faʻatusalia ai le maʻitaga lata mai ma le oʻo mai o se pepe fou, o lenei faʻamatalaga e mafai ona faasino i se tasi o faʻanaunauga ma faʻamoemoega o se fafine faaipoipo e maua se tamaititi fou ma faʻamalosia. aiga.

I se faapuupuuga, o le faʻamatalaina o se miti e uiga i le fausiaina o se fale e leʻi maeʻa mo se fafine faaipoipo e mafai ona fesoʻotaʻi ma lagona ma mea na tutupu i le miti. Atonu o lona uiga o le le mafai ona ausia sini po o se feeseeseaiga ma le tane, po o se faailoga o se maitaga lata mai ma le fanau mai o se pepe fou. O nei faauigaga e faalagolago i le talaaga o le olaga o le tamaitai faaipoipo ma ona lagona patino.

Fausia se fale i se miti mo se fafine maʻitaga

Mo se fafine maʻitaga, o le vaʻaia o le fausiaina o se fale fou i se miti o se faʻailoga lelei e faʻaalia ai suiga o loʻo oʻo mai mo le lelei i lona olaga pe a uma ona fanau mai. Afai e vaʻaia e se fafine maʻitaga se fale fou i lana miti, atonu o se tala fiafia lea ua lata mai lona aso atofaina. O le vaʻaia o se fale fou i le miti a se fafine maʻitaga e valoia ai le tulaʻi mai o se olaga fou e tumu i faʻamafanafanaga ma faʻamanuiaga i se taimi lata mai.

Vaʻai i se fale fou i se miti e faʻamatalaina i auala eseese e tusa ai ma faʻamatalaga o le miti ma tulaga o le miti. Afai o le fafine maʻitaga o se tamaitai talavou, nofofua, ona fausia lea o se fale fou i se miti atonu o se faailoga o le lata mai o lana miti o le faaipoipoga ma le taunuu mai o le lelei i lona olaga. E taua le matauina afai o le fale o loʻo vaʻaia i le miti e leʻi maeʻa ona fausia, atonu o se lapataiga lea i le fafine maʻitaga o le a feagai o ia ma ni faʻafitauli o le soifua maloloina i le taimi o le maitaga.

I le isi itu, afai ua maʻitaga le moemiti ma vaʻai i se fale fou i lana miti, o loʻo faʻaalia ai lona lumanaʻi manuia ma ola i se olaga fiafia e tumu i faʻamanuiaga ma manuia i se taimi lata mai. Fausiaina o se fale fou i le miti a se fafine maʻitaga o se faʻamaoniga manino lea o le aso fiafia o le fanau mai ua lata mai.

I se tulaga lautele, e faʻamaonia e le au faʻamatala miti o le fausiaina o se fale fou mo se fafine maʻitaga o se faʻailoga o le lata mai o le fanau mai ma le taunuu mai o se olaga fou. O foliga ma le tele o le fale o loʻo faʻaalia i le miti e mafai ona faʻaopoopoina uiga faaopoopo i le taua o le faʻaaliga. Afai e vaʻaia e le moemiti se fale tele i lana miti, e faʻaleleia ai lona avanoa e ausia ai se olaga sili atu pe a uma ona fanau mai.

I le faaiuga, o le vaʻaia o se fafine maʻitaga e fausia se fale fou i se miti e faʻaalia ai lona mautinoa i le lumanaʻi ma lona faʻamoemoe e ausia ana sini ma ausia le manuia i le aiga ma le olaga patino. O lenei va'aiga ua manatu o se tala lelei ma o se fa'amanatuga i le fafine ma'itaga e iai suiga lelei e o'o mai i lona olaga.

Fausia se fale i se miti mo se fafine ua teteʻa

Fausia i totonu o le miti a se fafine ua teteʻa e faʻatusalia ai le faʻavaeina o mafutaga lelei ma tagata o le a faʻamalosia ma lagolagoina o ia i le ausiaina o ana sini. Afai e vaʻaia e se fafine teteʻa i se miti le fausiaina o se fale fou, o loʻo faʻaalia ai o loʻo i ai le tele o le ola ma le tele o tupe o loʻo faʻatali mo ia i se taimi lata mai, pe mai lana galuega poʻo se tofi faaletulafono, lea o le a fesoasoani i le faʻaleleia atili o lona olaga. Afai e vaʻaia e se fafine ua teteʻa o ia lava e faʻatau se fale fou e faia i mea faufale malosi e pei o uʻamea poʻo maʻa, o lona uiga o le a ia fiafia i le tamaoaiga ma le mautu mo se taimi umi.

Afai e vaʻaia e le tagata miti le fausiaina o se fale i totonu o se nofoaga lauiloa, e faʻaalia ai e mafai ona ia faaipoipo mai le eria e tasi poʻo le nofoaga. I le isi itu, o le teuteuina o le fale i se miti a se fafine ua tatala lana faaipoipoga, e faailoa mai ai le tele o tupe faaalu ma le lē mafai ona sefe seʻi vagana ua manaʻomia.

Ae mo se fafine faaipoipo, o le vaai atu i se fale i se miti o lona uiga o ia o se avā lelei e manatu mamafa i le Atua i mataupu o lona aiga ma lona aiga, ma e naunau e ausia le fiafia ma le mautu mo tagata o lona aiga. O le vaʻaia o se fale susulu i le miti a se fafine teteʻa e faʻaalia ai le i ai o amio lelei ma uiga lelei i ona uiga. Ua faailoa mai ai foi le taunuu mai o le lelei ma faamanuiaga i se taimi lata mai.

I le faaiuga, o le vaaia o le fausiaina o se fale fou i se miti mo se fafine ua teteʻa e mafai ona avea ma se faailoga o le salamo mo agasala ma toe foi atu i le Atua Silisiliese. O le miti i lenei tulaga e faʻaalia ai faʻamoemoega lelei ma le manaʻo e sui mo le lelei. Ua iloa e tali mai le Atua i tatalo a i latou e salamo ma faamagalo a latou agasala.

Fausia se fale i se miti mo se tamaloa

Pe a vaʻaia e se tamaloa i lana miti o loʻo ia fau se fale, e atagia mai ai lona manaʻo e faʻaumatia faʻafitauli o le faaipoipoga ae toe faʻafoʻi le fiafia ma le mautu i lona olaga faʻaipoipo. O le fausiaina o se fale i se miti o loʻo faʻatusalia ai foi le manaʻoga o se tamaloa e foia faafitauli o isi tagata ma fesoasoani ia i latou ia maua le fiafia ma le mautu.

Afai e vaʻaia e se tagata i lana miti o loʻo ia faʻafouina le fale o se isi tagata, e faʻaalia ai o ia o se tagata e mafai ona fesoasoani i isi ma ausia le fiafia i o latou olaga. E atagia mai ai le naunau o le tamaloa e fesoasoani i isi ma faaleleia o latou olaga.

O le faʻamatalaina o se miti e uiga i le faʻamaeʻaina o le fausiaina o se fale e mafai ona faʻatusalia le manuia ma le ausiaina o au sini ma faʻamoemoega i le olaga. A maeʻa le fale i se miti, e atagia mai ai le tuputupu aʻe o le tagata lava ia ma le faʻataunuʻuina o ou manaʻoga. Fausiaina o se fale fou i se miti e fai ma sui o le ausiaina o au sini ma ausia le manuia i lou olaga.

Fai mai o se tagata e fausia se fale fou i se miti e atagia ai lona tulaga maualuga ma le faʻaaloalo i ana tupulaga ma sosaiete. O le fale fou foʻi e faʻapotopotoina ai aiga, uo, ma tagata uma e iloa i latou i tulaga lelei ma fiafia. E le gata i lea, o le vaʻaia o le fausiaina o se fale fou i se miti o loʻo faʻatusalia ai le ola ma le mautu i le olaga o se tamaloa ma maua se paaga lelei ma le matagofie.

Ae mo se alii nofofua, pe a ia vaai i lana miti o loo ia fausia se fale, o lona uiga o le a vave ona faaipoipo ma maua ai se teine ​​talafeagai mo ia. O lenei vaaiga e atagia mai ai le naunau tele o le tagata nofofua e faaipoipo ma ausia le mautu o lagona.

Mo se tamaloa faaipoipo, o le vaʻaia o se fale e leʻi maeʻa i se miti e mafai ona faʻaalia ai e manaʻomia ona ia galue i le faʻaleleia atili o lana faʻaipoipoga ma faʻamalosia atili ma mautu. O le fausiaina o se fale i lenei tulaga o se lapataʻiga e manaʻomia e le tane ona taulaʻi atu i lana faaipoipoga ma e mafai ona ia maua le fiafia ma le faamalieina e ala i le tuuina atu o taumafaiga sili e galue ai e atiina ae le mafutaga faaleulugalii.

I se tulaga lautele, o le miti o le fausiaina o se fale i le miti a se tamaloa o se lapataiga ia te ia e tatau ona ia galue i le ausiaina o le mautu ma le fiafia i lona olaga faaipoipo. O lenei miti o loʻo faʻaalia ai foi e mafai e le tamaloa ona fesoasoani i isi ma aumaia le fiafia i olaga o isi e ala i lana galuega ma lona tuuto e fesoasoani i isi.

Faamatalaina o se miti e uiga i le fausiaina o se fale fou mo se alii faaipoipo

O le faʻamatalaga o se miti e uiga i le fausiaina o se fale fou mo se tagata faaipoipo e eseese mai le tasi faʻamasino i le isi, ae i se tulaga lautele, o lenei miti e manatu lelei ma faʻaalia mea lelei o le a oʻo mai i le olaga o le miti. O le vaai atu i se tagata faaipoipo o fausia se fale fou, e faailoa atu ai se tala lelei ua toeitiiti ona tupu lea iā te ia ma faaopoopo ai se agaga fou i lona olaga.

Fausiaina o se fale fou i se miti mo se tagata ua faaipoipo e mafai foi ona faʻaalia se avanoa malaga matagofie e sau i lalo o le auala mo le miti. Atonu e i ai se taimi poʻo se avanoa e malaga ai ma suʻe ni nofoaga fou ma ni mea e le iloa.

O nisi taimi, o le fausiaina o se fale fou i se miti mo se tagata faaipoipo e mafai ona faauigaina o se faailoga o le tuua o le ava o loʻo i ai nei ma saili mo se mafutaga fou poʻo se paaga fou. O loʻo i ai se lagona o le manaʻomia e toe amata ma fausia se mafutaga sili atu ona malosi ma paleni.

O le faʻamatalaina o le miti o le fausiaina o se fale fou i le miti a le tagata miti e mafai foi ona faʻaalia ai le ausiaina o ana sini ma le ausiaina o manaʻoga manaʻomia o loʻo ia faʻamoemoeina i se taimi lata mai. O lenei miti o loʻo tuʻuina mai ai se faʻamaoniga o le tagata moemiti o le a oʻo atu i se tulaga fou i lona olaga ma ausia manuia ma faʻamoemoega.

Mo se tamaloa faaipoipo, o le vaʻaia o se fale e leʻi maeʻa i se miti e ono faʻaalia ai e manaʻomia ona ia galue i lana faaipoipoga ma faʻamalosia. Atonu e iai se manaʻoga mo le felagolagomaʻi ma le malamalama ma lau paaga e fausia ai se mafutaga sili atu ona mautu ma fiafia.

Fa'amatalaga o se miti e uiga i le fausiaina o se fale laupapa

O le faamatalaina o se miti e uiga i le fausiaina o se fale laupapa e eseese e tusa ai ma tulaga ma auiliiliga o loo siomia ai i le miti. E masani lava, o se fale laupapa i se miti ua manatu o se faailoga o le faigofie, tuusao ma le vavalalata i le natura. O lenei miti e mafai ona fesoʻotaʻi ma le manaʻo e sola ese mai faʻalavelave o le olaga ma maua ai le toʻa ma le mafaufau.

Afai o lau va'aiga i le fausiaina o se fale mai fafie e iai se uiga lelei, atonu o se foliga fiafia mo oe. O lenei miti atonu o se faʻaaliga e te latalata i le ausia o au sini ma ausia le mautu tau tupe. O se fale laupapa i lenei tulaga e mafai ona faʻatusalia le tumau ma le tumau i lou olaga faaletino.

Ae peitaʻi, afai o lau vaʻaiga i le fausiaina o se fale mai fafie e faʻatusalia ai le mativa ma le leai o se tupe maua, atonu o se faamanatu ia te oe o ou faafitauli tau tupe o loʻo i ai nei ma le manaʻoga e faʻafetaui ma foia. O le miti e mafai foʻi ona faʻaalia ai le faʻafitauli o le mafaufau o loʻo e feagai nei, lea e afaina ai le tulaga tau tupe o lou olaga.

I se tulaga lautele, o le faʻamatalaina o se miti e tatau ona faʻalagolago i le uiga patino o le tagata miti. E tatau ona e mafaufau i ou lagona i le taimi nei, tulaga, ma aafiaga e malamalama ai i le loloto o faʻamatalaga o lau miti o le fausiaina o se fale fafie. O lenei vaaiga atonu o se faamanatu ia te oe le taua o le faapaleniina o itu faaletino ma lagona o lou olaga, ma le manaomia o le faaaogaina tatau o punaoa o loo maua.

Fa'amatalaga o se miti e uiga i se fale e le'i mae'a

O le faʻamatalaina o se miti e uiga i se fale e leʻi maeʻa ua manatu o se miti masani e tele uiga. E tusa ai ma le faʻamatalaga a Ibn Sirin, o le vaʻaia o se fale e leʻi maeʻa na fausia i se miti atonu o se faʻaaliga o le le mafaia e le tagata miti ona ausia ana sini ma ausia mea na ia sailia. O lenei miti e mafai ona faʻaalia ai le i ai o faigata ma faʻalavelave e faʻalavelave ai lona alualu i luma ma le ausiaina o ona manaʻoga.

Mo se tamaloa faaipoipo, o le vaʻaia o se fale e leʻi maeʻa i se miti e mafai ona avea ma faʻamatalaga e manaʻomia ona ia galue i le atinaʻeina o lana mafutaga faʻaipoipo ma faʻamalosia atili ma mautu. O lenei miti o loʻo faʻatusalia ai le i ai o ni faaletonu poʻo ni va i le olaga faʻaipoipo, ma e tatau i le tamaloa ona taulaʻi i le toe faʻaleleia ma le atinaʻeina.

Ae mo se teine ​​nofofua, o le vaaia o le fausiaina o se fale e leʻi maeʻa i ana miti e mafai ona faʻaalia ai faʻamoemoega ma miti o loʻo ia taumafai e ausia i lona olaga. O lenei miti atonu o se lapataʻiga o loʻo feagai o ia ma faigata i le ausiaina o na faʻamoemoega, ma atonu e manaʻomia ona ia tumau, onosai, ma galue malosi e ausia ana sini.

I se tulaga lautele, o le vaʻaia o se fale e leʻi maeʻa i se miti e iai faʻamatalaga eseese ma faʻalagolago i le tala ma tulaga o le tagata na vaʻaia. Atonu e faailoa mai ai suiga po o toʻatugā o loo fesagaʻia e se tagata i lona olaga, pe fesootaʻi atu i faiā totino, galuega, po o ni faanaunauga patino. O le mea lea, e tatau i se tagata ona faʻaauau pea ona galue malosi ma ia onosaʻi ma tumau e ausia na sini ma faʻatoʻilaloina faigata o loʻo feagai ma ia i lona ala.

Fa'amatalaga o se miti e uiga i le fausiaina o se fale fou

O le miti o le fausiaina o se fale fou i se miti e taʻu mai ai le mautu ma suiga lelei i le olaga o le miti. Afai e vaʻaia e le tagata miti i se miti o loʻo ia fausia se fale fou i se nofoaga na te iloa poʻo luga o le fanua o loʻo ia te ia, e faʻaalia ai o le a ia ausia le alualu i luma ma le lelei i lona olaga faalelalolagi ma o le a taumafai e ausia se mea taua e mafai ai ona ia faia. fiafia i se taimi lata mai.

O lenei miti o loʻo faʻaalia ai foi le manaʻoga mo le mautu o le aiga ma agaʻi atu i se olaga fiafia ma sili atu ona faamalieina. O le fausiaina o se fale fou e taʻu mai ai se manaʻoga e tuʻua tulaga o le aiga ua tumu i feeseeseaiga ma feeseeseaiga ae saili se amataga fou e maua ai le toʻa ma le mautu.

O le faamatalaina o le miti o le fausiaina o se fale fou i se miti ua manatu foi o se faailoga o le tuua o le tagata e manaʻo e alu ese ma suʻe se nofoaga fou e nofo ai. O se fale fou i se miti e mafai ona faʻatusalia le manaʻo mo suiga ma le tutoʻatasi, aʻo faʻaalia e le tagata moemiti ia lava ma faʻaalia lona gafatia e fausia lona lava olaga tutoatasi ma ausia ona manaʻoga patino.

O se miti e uiga i le fausiaina o se fale fou e mafai foi ona faauigaina o loʻo i ai se avanoa malaga matagofie i le lumanaʻi lata mai o le miti. Atonu o le a maua e le tagata moemiti se ofo e malaga, suʻesuʻe lalolagi fou, ma ausia ana miti ma faanaunauga.

I le faaiuga, o le miti o le fausiaina o se fale fou i se miti e tatau ona faauigaina e tusa ai ma le talaaga o le olaga patino o le tagata miti. E tatau i le tagata miti ona mafaufau i lagona o loʻo i ai nei, tulaga, ma suiga i lona olaga e faʻamatala atili ai le faʻaaliga. E taua tele mo le tagata moemiti le faalogo ia te ia lava ma malamalama i le savali o lenei miti ina ia mafai ai ona ia faia faaiuga talafeagai ma agai atu i le olaga e manaʻo e ola ai.

Fa'amatalaga o se miti e uiga i le fausiaina o se fale i lalo o le eleele

O faʻamatalaga o le miti o le fausiaina o se fale i lalo o le eleele e eseese e tusa ai ma le au faʻaliliu. O nisi oi latou e fai mai o le vaʻaia o se fale i lalo o le eleele i miti o loʻo faʻatusalia ai le sailiga a le moemiti mo ia lava ma mafaufau pea i lagona tuai e aunoa ma le taulai atu i mea lelei. O lenei miti o loʻo faʻaalia ai foi le manaʻoga o le tagata moemiti mo le filemu ma le mautu. A o fausia se fale fou i lalo o le eleele i se miti e manatu o se feteenaiga i le va o le mafaufau ma le atuatuvale ona o le soona mafaufau i le olaga o le tagata miti.

I le isi itu, o se miti e uiga i le fausiaina o se fale i lalo o le eleele mo se alii po o se tamaitai faaipoipo e mafai ona faauigaina o le faailoaina o a latou galuega lelei ma le manuia io latou olaga. O lenei miti e mafai foi ona atagia ai le faigofie ma le tele o meaʻai ma le ola.

Ae mo le faʻamatalaina o se miti e uiga i se vaapiapi i lalo o le eleele, e mafai ona faʻaalia ai le faigofie ma le faigofie o mea i le olaga o le miti. O lenei vaaiga atonu o se faailoga o le tele o le ola ma manuia matagofie.

Fa'amatalaga o se miti e uiga i le fausiaina o se fale omea

O le vaʻaia o se fale palapala na fausia i se miti e mafai ona faʻatusalia le manaʻo e tausia se nofoaga saogalemu ma se malutaga, ona o se fale palapala ua manatu o se faailoga o le saogalemu ma le mautu. E mafai foʻi ona atagia mai i le miti le manaʻo o se tagata ina ia tausia ni tulaga faigofie ma masani o lona olaga, ma ia taumamao mai faafitauli ma omiga faaonaponei. O le fauina i le palapala e mafai foi ona faatusa i le toe fesootai ma o tatou a'a ma toe foi i o tatou tupuaga ma tu masani.

I le isi itu, o le fausiaina o se fale palapala i se miti e mafai ona faʻaalia ai le i ai o luitau faʻalesoifua maloloina poʻo le mafaufau e ono feagai ma le tagata i se taimi lata mai. O lea ituaiga miti e tatau ona togafitia ma le faaeteete ma saili le lagolago talafeagai ina ia fetuutuunai ma foia soo se faigata e ono tulai mai.

I se tulaga lautele, o le vaʻaia o se fale palapala e fausia i se miti atonu o se faʻailoga o le mautu tau tupe ma le ola manuia. O le vaai atu i se fale tele e faia i le omea atonu o se faailoaga lea o le malosi o le va fealoai ma le aiga o se tagata, ma o le omea i luga o lima e mafai ona faatusaina i tupe maua faasolitulafono.

E ui lava o le faauigaina o miti e le o se saienisi saʻo, e mafai ona tatou maua ai se malamalamaaga tulaga ese i lagona loloto ma mafaufauga atonu tatou te maua. E tatau i tagata uma ona manatua o miti o se aafiaga patino, ma o latou uiga e eseese mai le tasi tagata i le isi. O le mea lea, e tatau ona tatou taulimaina faʻamatalaga miti ma le faʻaeteete ma vaʻavaʻai i ai o se punavai o musumusuga ma mafaufauga io tatou olaga i aso taitasi.

Fa'amatalaga o se miti e uiga i le fausiaina o se fale fogafale lua

O le miti o le fausiaina o se fale fogafale lua o se faailoga o se tulaga taua i le olaga. Atonu e faailoa mai ai le tuueseeseina o lalolagi eseese e lua ma vaega eseese e lua o le olaga. O lenei miti atonu o se faʻaaliga o le oʻo mai o tala lelei mo le tagata miti. O le fogafale lona lua i se miti e mafai ona vaʻaia o se laasaga o le faʻatoʻilaloina o se faʻafitauli poʻo se faʻalavelave o loʻo feagai nei ma le tagata. O le vaʻaia o se fale umi atonu o se faʻailoga o le faʻaumatiaina o faigata i lena vaitau.

O le faʻamatalaina o se miti e uiga i le vaʻaia o se fale i se miti e faʻaalia ai le maualuga o le tulaga o loʻo i ai i le loto o isi tagata. O le faʻaaliga e faʻatusalia ai le faʻataunuʻuina o manaʻoga ma miti a se tagata, ma o le vaʻaia o le fausiaina o se fogafale lona lua i se miti atonu o lona uiga o le ausiaina o se punavai fou o le ola, ma e mafai foi ona faʻaalia ai le faaipoipoga i se paaga lona lua. Afai e vaʻaia e se tagata se fogafale lona lua o loʻo fausia i luga aʻe o lona fale i se miti, atonu o se faʻamaoniga lea o le tulaga maualuga o le miti i loto o isi.

O le vaaia o se tulaga maualuga i se miti ua manatu o se faailoga o le faataunuuina o miti ma faanaunauga. O le faamatalaina o se miti e uiga i le fausiaina o se fale fogafale lua e taʻu mai ai e sailia e le tagata le atinaʻe i lona olaga patino ma tomai. O se tagata e fausia ni fogafale se lua i lana miti e atagia ai lona tulaga mamalu ma maualuga i tagata. O le faʻamatalaga o se miti e uiga i le fausiaina o se fale fogafale lua e eseese ma e mafai ona faʻatusalia le tele o faʻamatalaga, ae o le mataupu e le gata i le fausiaina. O le vaʻaia o se fale maualuga i se miti e atagia mai ai le tulaga maualuga e fiafia i ai le tagata miti i loto o isi.

Tuu se faamatalaga

e le fa'asalalauina lou tuatusi imeli.Faʻamalosia fanua ua faʻailoa mai ma *