Faamatalaina o se miti e uiga i se afi afi ma se afi afi afi i se miti

Esera
2023-09-04T08:02:24+00:00
O miti a Ibn Sirin
EseraSiaki e: Omnia SamirFepuari 18 2023Fa'afouga mulimuli: 7 masina talu ai

Faamatalaina o se miti e uiga i le mu o se taavale

O se miti e uiga i se taavale mu o se faailoga taua i le faamatalaina o miti. O lenei miti e fesoʻotaʻi ma suiga faʻavae e ono tupu i le olaga o le tagata miti, ma o nei suiga e faʻamoemoe e lelei ma mo le lelei. O se miti e uiga i se taavale mu e masani ona manatu o se faʻaaliga o se tagata o loʻo alu ese mai le tasi tulaga i se tulaga sili atu.

A va'ai se tagata o lo'o mu lana ta'avale i se miti, e ta'ua lea o se fa'aaliga o lona naunau e malaga ma feoa'i. Peitaʻi, e ono fesagaʻi se tagata ma ni faigatā ma ni toʻatugā i le faataunuuina o lenei faanaunauga. Afai e mafai e le tagata ona tineia le afi ma toe faafoi le taavale i lona tulaga masani, e mafai ona faauigaina o lona uiga o loʻo mafatia le tagata i le tuai ona faʻamaeʻaina nisi o galuega i lona olaga i aso uma ma e manaʻomia le faʻafouina o lona malosi ma le malosi.

O lagona, o se miti e uiga i se taavale mu e mafai ona faauigaina o ni lagona le lelei e uiga i se tulaga poʻo se mea na tupu e ono tupu i le olaga patino o le tagata miti. O nei lagona atonu e fesootaʻi atu i le manaʻo o le tagata e suia le tulaga o iai nei ma taumafai e faaleleia.

Afai o se taavale ua manatu o se punavai o le ola ma tupe maua mo se tagata, o le miti e uiga i se taavale mu e mafai ona faauigaina o se faailoga o se faafitauli i le galuega po o le olaga faapolofesa. I lenei tulaga, ua fautuaina le tagata e iloilo le tulaga ma faia ni faiga talafeagai e foia ai le faafitauli ma faaleleia tulaga.

Fa'amatalaga o se miti e uiga i le mu o le taavale na saunia e Ibn Sirin

O Ibn Sirin, o le tagata suʻesuʻe taʻutaʻua Isalama o le faʻamatalaina o miti, e talitonu o se miti e uiga i se taavale mu o loʻo i ai faʻamatalaga eseese e faʻalagolago i le talaaga ma auiliiliga o le miti. O lenei miti atonu o se faailoga o le naunau o se tagata e malaga ma suʻesuʻe se lalolagi fou. Ae ui i lea, e tatau i le tagata ona nofouta i luitau ma faigata e ono feagai ma ia i lenei faigamalaga.

Afai e tineia le afi, o lenei miti e mafai ona taʻu mai ai ua manumalo le tagata i faafitauli ma faigata na ia feagai i lana faigamalaga. O lenei va'aiga e mafai fo'i ona fa'ailoa mai ai le fa'atuai o le tagata i le fa'amae'aina o nisi o galuega i lona olaga i aso ta'itasi, ma o le mea lea, e mana'omia ai e le tagata le fa'afouina o le malosi ma le gaioi e aga'i i luma.

Mai le itu faalemafaufau, o se miti e uiga i se taavale mu e mafai ona faʻaalia ai lagona le lelei o se tagata i se tulaga patino poʻo se mea na te le fiafia i ai. O le miti e mafai foi ona faʻaalia se faʻafitauli i le galuega a se tagata poʻo le olaga faʻapolofesa.

Afai o le taavale o le punavai o le ola o le tagata, o le miti atonu o se faailoga o se suiga i le tulaga tau tupe a le tagata po o lona tulaga i le galuega. Atonu o le a malaga se tagata e faigaluega pe aʻoaʻo i fafo, ae o le a feagai o ia ma ni faafitauli ma ni toʻatugā i le faia faapea.

mu taavale

Faamatalaina o se miti e uiga i le susunuina o se taavale mo tamaitai nofofua

Pe a vaʻai se teine ​​nofofua i se miti e uiga i lana taavale o loʻo mu, e mafai ona faʻatusalia nisi o mea le lelei i lona olaga. Atonu o lona uiga o loo aafia o ia i ni tagata leaga e ono faapogaia ai ona faafitauli. O lenei miti e mafai foi ona faailoa mai ai lona le mafaia ona manumalo i luitau e ono feagai ma ia i lona olaga. Afai e taumafai le teine ​​nofofua e tineia le afi i le miti, atonu e sili atu nai lo le vaai atu i le afi o le taavale. Afai e i ai ia te ia le malosi e tineia ai afi i lona olaga, atonu o se faailoga lea o lona gafatia e foia faigata.

E mafai e le au atamamai o le faauigaina o miti ona faauigaina ese le miti a se teine ​​nofofua o se taavale mu, e faalagolago i le talaaga o le miti ma lona tulaga patino. O le vaʻaia o se taavale i se miti e mafai ona faʻaalia mea lilo ma faʻafitauli o loʻo lafi ai se teine ​​i totonu. Pe a mu le taavale i se miti, atonu e taʻu mai ai le manaʻoga e faʻaalia nei mealilo ma faʻatautaia i latou ina ia maua ai le fiafia i lona olaga.

I le isi itu, o le miti a se teine ​​nofofua o se taavale mu e mafai ona faʻatusalia faafitauli i lona olaga patino poʻo le le mautonu i mafutaga. Atonu o lo'o e fa'afaigata ona su'e sau paaga fa'atatau i lou olaga pe e iai fo'i fa'afitauli e te fa'atumauina se mafutaga mautu.

E ese mai i lena, o le miti a se teine ​​nofofua o se taavale mu e mafai ona faatusa i faafitauli i le galuega po o le olaga faapolofesa. Afai o le taavale e manatu o ia o se punavai o le ola, o lona uiga o lenei miti o loʻo feagai ma faʻafitauli tau tupe poʻo faigata i le alualu i luma faʻapolofesa.

I se tulaga lautele, o le miti a se teine ​​nofofua i se taavale mu atonu o se faamanatu ia te ia le taua o le feagai ma faafitauli ma le le fiu pe a feagai ma tulaga faigata. Atonu o se faʻamaoniga lea e manaʻomia e ia le malosi ma le faʻaauau e foia ai luitau ma ausia ana sini i le olaga.

Faʻamatalaga o se miti e uiga i se afi afi mo se fafine faaipoipo

Fa'amatalaga o se miti e uiga i se taavale mu mo se fafine ua faaipoipo e mafai ona i ai ni fa'amatalaga. O lenei miti e ono atagia mai ai nisi o faafitauli e ono feagai ma se fafine faaipoipo i lona olaga faaipoipo. Atonu e taʻu mai ai e iai faafitauli po o luʻitau i le mafutaga faaleulugalii e tatau ona feagai ma foʻia. O le miti e mafai foi ona avea ma lapataiga e ono feagai o ia ma faigata tau tupe poʻo faʻalavelave tau tupe i se taimi lata mai.

E tatau i se fafine faaipoipo ona avea lenei miti o se lapataiga e gauai atu i faʻalavelave e tatau ona ia feagai i lona olaga faaipoipo. E tatau ona ia mafaufau i auala e mafai ona fesoasoani ia te ia e foia ai nei faigata ma faatumauina ai le mautu ma le fiafia o le mafutaga faaleulugalii.

E tatau foi i le fafine faaipoipo ona vaai i lenei miti o se avanoa e manuia ai mai le poto ma lesona e mafai ona maua e faigata. E mafai e se tamaitai faaipoipo ona aoao mai faigata ma tuputupu ae ma atiina ae o se taunuuga o le fetaiai ma i latou, ma e mafai ona taitai atu ai i le faamalosia o le mafutaga faaleulugalii ma fausia i luga o ni faavae mautu ma malamalama.

Po o le a lava le tele o uiga o se miti e uiga i se taavale mu mo se tamaitai faaipoipo, e tatau ona ia taumafai e nofo filemu ma vaavaai mo ni fofo i faafitauli e ono feagai ma ia. Ua fautuaina se fafine ua faaipoipo e talanoa i lana paaga i le olaga ma galulue faatasi ma ia i le foʻiaina o faafitauli e ono tulaʻi mai. E mafai fo'i ona ia fa'afeso'ota'i isi tagata e pei o tagata o le aiga po'o uo mamae mo se fautuaga fa'aopoopo ma lagolago.

I se faapuupuuga, e tatau i se tamaitai faaipoipo ona taulimaina ma le faaeteete se miti e uiga i se taavale mu ma faʻaaogaina o se avanoa mo le aʻoaʻoina ma le atinaʻeina o le tagata lava ia. E mafai ona ia faia laasaga talafeagai e foia ai faafitauli e ono tulaʻi mai ma faatumauina ai le mautu ma le fiafia o le mafutaga faaleulugalii.

Fa'amatalaga o se miti e uiga i se ta'avale mu mo se fafine ma'itaga

O le faʻamatalaina o se miti e uiga i se taavale mu mo se fafine maʻitaga e faʻaalia ai le i ai o faigata ma luitau e ono feagai ma ia i le taimi o lona maitaga. O fa'afitauli fa'atasi nei e mafai ona aofia ai fa'afitauli fa'alesoifua maloloina e o'o atu ai i le fa'atofano. O le mea lea, e fautuaina ai fafine maʻitaga ia maua le tele o le malologa e mafai ai ona faʻaitiitia nei faʻafitauli.

E le gata i lea, mo se fafine maʻitaga e moemiti i lana taʻavale mu o lona uiga o loʻo ia mafatia i le tele o faigata ma tiga i le taimi o le maitaga. Atonu e te lagona le le fiafia ma le le fiafia i lou tulaga o iai nei, ma atonu e te manaʻomia le faʻafouina o lou malosi ma le malosi e foia ai nei luitau.

O le faʻamatalaga o le miti o loʻo faʻaalia ai foi e ono iai se tulaga mataʻutia o loʻo faʻatali mo ia i le lumanaʻi. O lea e taua ai le faʻaeteete ma le faia o puipuiga talafeagai e aloese ai mai faʻafitauli ma lamatiaga.

Faʻamatalaga o se miti e uiga i le susunuina o se taavale mo se fafine teteʻa

Faamatalaina o se miti Ta'avale mu i se miti Mo se fafine ua teteʻa, o lona uiga o se suiga tele i lona olaga patino ma galuega. O lenei miti e mafai ona faʻaalia ai feeseeseaiga faʻalagona ma feeseeseaiga e ono feagai ma se fafine teteʻa pe a uma ona teteʻa. Afai e vaʻaia e se fafine ua teteʻa se taavale o loʻo mu i se miti, o lona uiga o le a ia faʻaumatia le faʻatapulaʻaina o loʻo tuʻuina atu ia te ia ma o le a maua ai le saʻolotoga patino.

O le vaʻaia o se taavale mu i le miti a se fafine ua teteʻa, o loʻo faʻaalia ai foi mea lilo o loʻo tauaveina e le tagata i totonu ia te ia lava, aua o le miti e mafai ona avea ma faʻamaoniga o le tatau ona faʻaalia mea na natia. E ala i le faʻaalia o nei mealilo, e mafai ai e se tagata ua teteʻa ona maua le matala ma le faʻamafanafanaga faʻapitoa na te manaʻomia i lona olaga.

Afai e te vaʻaia se taavale o loʻo mu i se miti, atonu o se faʻailoga lea o tala leaga, popolega, ma faanoanoaga e ono faʻatumu ai le olaga o se fafine ua teteʻa ma faʻanoanoa ai. A e faʻateʻaina faʻatapulaʻa muamua, e mafai ona e feagai ma faigata fou i le olaga.

Pe a moemiti se teine ​​ua teteʻa ua mū lana taavale, e atagia mai ai omiga o loo feagai ma ia i lona olaga ina ua teteʻa ma faasaʻolotoina. Atonu e feagai o ia ma faigata i le galuega poʻo i mafutaga patino, ma e manaʻomia le taʻitaʻiga ma le lagolago e foia ai nei faigata.

I se tulaga lautele, o le vaʻaia o se afi afi i se miti e faʻaalia ai le tupu mai o faʻafitauli ma luitau i le olaga o se tagata. O lenei miti atonu o se faamanatu i le fafine ua teteʻa le taua o le faʻaeteete ma le faʻatoʻilaloina o faigata i le onosai ma le talitonuina o ia lava. E tatau i fafine ua tatala faaipoipoga ona saʻili ni auala lelei e saʻoloto ai mai tapulaʻa ma luʻitau ma taumafai e ausia se olaga fiafia ma le mautu.

Fa'amatalaga o se miti e uiga i se taavale mu mo se tamaloa

Faʻamatalaga o se miti e uiga i se taavale mu mo se tamaloa e mafai ona faʻaalia ai le tele o faʻailoga ma uiga. Faatasi ai ma nei uiga, o se miti e uiga i se taavale mu e mafai ona faauigaina o se tagata e feagai ma luitau i lona olaga patino pe faʻapolofesa. O le miti e mafai foi ona faʻaalia ai lagona o le leai o se fesoasoani poʻo le le fiafia pe a feagai ma faigata ma faʻafitauli.

Afai o loo taumafai se tagata e tietie i se taavale mu i se miti, atonu o se faailoga lea o loo ia taumafai e ausia ana sini ma faanaunauga, ae o loo feagai o ia ma faafitauli ma faigata e taofia ai lona alualu i luma. O le miti atonu o se faamanatu i le tagata le taua o le naunautai ma le tumau i le feagai ai ma luitau ma le faaauauina o lana sailiga e ausia ona manaoga.

E le gata i lea, o se miti e uiga i se taavale mu mo se tagata e mafai ona faʻatusalia le manaʻoga e toe iloilo mea e ave i ai le faamuamua i lona olaga. O le miti e mafai ona faʻaalia e tatau ona toe faʻatulagaina mea ma faʻaaoga le malosi ma taumafaiga i se auala sili atu. O le miti atonu o se faamanatu o le taua o le tausia o le soifua maloloina ma le faatumauina o le paleni i le olaga.

I se tulaga lautele, o se miti e uiga i se taavale mu mo se tagata e faʻaalia ai suiga ma suiga i lona olaga. O le miti e mafai ona atagia mai ai le manaʻo o se tamaloa e faʻaleleia lona tulaga tau tupe poʻo agafesootai. E mafai foʻi ona faʻaalia ai le manaʻoga e alu ese mai le masani ma suʻesuʻe avanoa fou.

I se faapuupuuga, o le miti a se tamaloa i se taavale mu e mafai ona avea ma faʻamatalaga o luitau ma faigata o loʻo feagai ma ia, faʻaopoopo i le manaʻoga e toe faʻatulaga ma iloilo mea e ave i ai le faamuamua i lona olaga. O le miti e mafai ona faaosofia ai se tagata e saili le faaleleia ma suiga i le ala o lona olaga.

Ta'avale afi i se miti mo se tamaloa ua faaipoipo

Pe a moemiti se tane faaipoipo e uiga i lana taavale ua mu i se miti, e ono faailoa mai ai lona fefe i le leiloa o ana meatotino, aemaise lava pe afai o le taavale o se tasi o mea sili ona taugata o ia. O lenei miti o nisi taimi e fesoʻotaʻi ma peti tau tupe ma tupe teufaafaigaluega e lagona e se tamaloa le taufaamatau. E mafai foʻi ona faʻatusalia atugaluga e uiga i le tupu mai o faʻafitauli tau tupe poʻo le tagata o loʻo faʻaalia i tulaga le talafeagai e aʻafia ai lona olaga tau tupe ma tomai faʻapitoa.

Afai e moemiti se tagata i lana taavale o loʻo mu ma vaʻaia le afi o loʻo mumu e aunoa ma le tineia, o lenei miti e ono atagia ai lona naunau e malaga ma suʻesuʻe le lalolagi, ae o loʻo feagai o ia ma faʻalavelave ma faigata i le ausiaina o lenei manaʻoga. Atonu e iai ni fa'alavelave e taofia oe mai le ausiaina o lenei miti i le taimi nei.

Afai e tineia le afi i totonu o le taavale, o lenei miti e mafai ona taʻu mai ai o le tagata e moemiti e faimalaga ma oʻo i ai, ma e ui lava i le i ai o ni faʻalavelave, e mafai ona ia faatoilaloina ma ausia ona manaʻoga. E ono iai se suiga i lona olaga faigaluega po o se suiga i lona tulaga tau tupe.

E le gata i lea, o se miti e uiga i se afi afi e mafai ona faʻaalia ai faafitauli ma faʻalavelave e ono feagai ma se tagata i lona olaga. O le miti atonu o se faailoga o faigata eseese o le a feagai ma ia ma luitau e tatau ona ia feagai.

O le mea lea, o le miti o le susunuina o se taavale i se miti mo se alii faaipoipo e tele uiga, e pei o le popole tau tupe, le naunau e malaga ma suʻesuʻe le lalolagi, ma faafitauli ma faigata i le taimi nei poʻo le lumanaʻi. O se miti e manaʻomia ai se faʻamatalaga atoatoa ma atonu o se faʻaaliga o luitau ma avanoa o loʻo faʻatali i se tagata i lona olaga.

afi afi afi i se miti

Pe a vaʻaia e se tagata faʻaaliga e aofia ai se afi afi afi i se miti, atonu o loʻo i ai se faʻailoga i tua atu o lenei faʻaaliga. O foliga vaaia o lenei faaaliga e faailoa mai ai o loo i ai se mea o faalavelave i lona olaga, ma e ono lagona e le tagata le vaivai ma le popole. O le mu afi e mafai ona atagia ai se feeseeseaiga i totonu e tatau ona feagai ma se tagata e foia.

E tusa ai ma le au saienitisi, e talitonuina o le afi afi afi i se miti e faʻaalia ai suiga ogaoga o le a tupu i le olaga o se tagata ma o le a latou manuia. Pe a vaʻaia e le moemiti se paʻu taavale i se miti, e mafai ona faʻatusalia le tuai o le tagata i le faʻamaeʻaina o nisi o galuega taua i lona olaga i aso faisoo, ma e ono faʻaalia ai le manaʻoga e faʻafouina le gaioiga ma le malosi.

E taua le maitauina o le vaʻaia o se taʻavale mu o lona uiga o loʻo fealuaʻi le tagata mai le tasi tulaga i le isi ma agaʻi atu i se olaga lelei, aemaise lava pe a alu le taavale i luma. E le gata i lea, o se afi afi i se miti e mafai ona faʻatusalia le manaʻo o se tagata e malaga ma faʻatoʻilaloina nisi faʻalavelave ma faigata.

Pe a vaai se tagata i lana taavale o lo o mu i se miti, o lona uiga o lona naunau e sui ma faataitai ni mea fou, ae e ono feagai o ia ma le tele o faafitauli i lona ala. Afai e tineia le afi i le miti ma toe foi le taavale i lona tulaga masani, o lenei miti e mafai ona atagia mai ai le lagona le lelei o le tagata e uiga i se tulaga patino po o se mea na tupu ma lona manao e suia.

E taua le matauina o le vaaia o se taavale mu i se miti atonu o lona uiga o le i ai o tala leaga po o popolega ma faanoanoaga e faatumulia ai le olaga o se tagata ma mafua ai ona atuatuvale. O le mea lea, atonu e aoga mo se tagata le gauai atu i le taulimaina o nei faafitauli ma sailia ni auala e faʻaitiitia ai le mamafa o le mafaufau o loʻo ia feagai.

Afai e miti se teine ​​o lana taavale o loʻo mu i se miti, o le miti e mafai ona faʻatusalia se faʻafitauli i lana galuega poʻo le olaga faʻapolofesa. Afai o le taavale o lona punavai o le ola, o lenei miti atonu o se faailoga o loo feagai o ia ma faafitauli i le ausiaina o tulaga tau tupe.

I se tulaga lautele, o se afi afi afi i se miti e mafai ona faauigaina se suiga fou ma suiga i le gasologa o le olaga o se tagata. O le miti e faʻaalia ai e lagona e le tagata le faʻatapulaʻaina ma le faʻatapulaʻaina o lona gafatia e alualu i luma ma tuputupu aʻe. O le mea lea, o le miti e mafai ona faʻaosofia ai le tagata e saili paleni i le tuʻuina atu o ona tomai ma taumafai e ausia suiga manaʻomia i lona olaga.

Vaega o le taavale mu i se miti

A va'aia e se tagata se vaega o le ta'avale o lo'o mu i se miti, e mafai ona avea ma fa'aaliga o lona le mafaia ona ausia le tele o sini sa ia taumafai mo se taimi umi. O lenei miti e mafai ona faʻaalia ai le tuai o se tagata i le faʻamaeʻaina o nisi o galuega i lona olaga i aso uma, ma atonu o se faʻaaliga o le manaʻoga e faʻafouina le gaioiga ma le malosi i lona olaga.

O le miti o se vaega o le taavale e mu i se miti e mafai ona manatu o se suiga i le olaga o se tagata ma se suiga i lona tulaga. O lenei miti e mafai ona faʻaalia ai o le tagata tau tupe poʻo lona tulaga i le galuega ua sili atu ona lelei. E mafai foʻi ona faʻaalia ai le susunuina o le tamaoaiga, paʻu ma suiga fou i le gasologa o lona olaga. O le tagata o loʻo i lenei miti atonu e lagona le faʻatapulaʻaina o lona gafatia e gaoioi ma sui.

O le faʻamatalaina o se miti e uiga i se vaega mu o se taavale i se miti e mafai ona faʻaalia ai le le mafai e se tagata ona faimalaga i le taimi nei i lona olaga, pe atonu o se faʻaaliga o le i ai o faigata ma faʻalavelave i lona ala. O lenei miti e mafai foi ona i ai se uiga e ono le lelei, aua e mafai ona taʻu mai ai e lagona e le tagata le saisaitia ma le saoloto e fai ana lava filifiliga ma pulea lona olaga.

Faamatalaina o se miti e uiga i le taavale a lo'u toalua ua pa

O le faamatalaina o se miti e uiga i le pa o le taavale a loʻu toalua e taʻu mai ai le tele o faigata tau tupe o le a feagai ma le paaga i se taimi lata mai, lea o le a matua afaina ai lona tulaga o le soifuaga. O le vaʻaia o se miti e uiga i se taavale mu e atagia mai ai lagona le lelei ma le manaʻo e suia se tulaga poʻo se mea e le manaʻomia, ma e ono faʻaalia ai foi lou manaʻoga mo le paleni i mataupu tau tupe. I se tulaga lautele, o se miti e uiga i se taavale mu e taʻu mai ai le suiga o se tagata mai le tasi tulaga i le isi ma mai le tasi tulaga i se mea e sili atu, aemaise lava pe a agai i luma le taavale.

A o le vaaia o se taavale paʻu i se miti mo se tamaitai nofofua, e mafai ona taʻu mai ai lona tulaga le lelei ma le le lava o lona mamalu, ma o le faauigaina o le vaaia o se pa tele i se miti mo se tamaitai nofofua e taʻu mai ai o loʻo feagai o ia ma faigata tele. ma luitau, ma o le miti atonu o se faailoga o lona manao ia saoloto mai masaniga ma tapulaa o le olaga.

O se pa i se miti e mafai ona faaliliu ai le manaʻo o se tagata e suia lona tulaga o iai nei ma saili le saolotoga. O le miti e mafai foi ona faʻaalia ai o loʻo i ai ni faʻafitauli o loʻo oʻo mai e tatau ona feagai ma le tagata. O nisi taimi, o se pa i se miti e mafai ona fesootaʻi ma le leiloa o le mamalu ma le mana mo se tagata. Afai e vaʻaia e se tagata le oti o tamaiti ona o se pa i se miti, e mafai ona faʻaalia ai le faʻanoanoa ma le tiga faʻalagona o loʻo feagai ma le tagata.

Faamatalaina o se miti e uiga i le tapeina o se afi i totonu o se taavale

Faʻamatalaga o se miti e uiga i le tapeina o se afi i totonu o se taavale i se miti e atagia mai ai le gafatia o le miti poʻo le tagata vaʻai e foia faafitauli ma faʻalavelave i lo latou ala. Afai e miti se tagata i se afi i totonu o lana taavale ma ua tineia le afi i le miti, ua manatu o se faauigaga matagofie ma folafola. O lona uiga o le a mafai e le tagata ona foia feeseeseaiga i lona olaga ma foia faigata o loo feagai ma ia.

A va'ai se tagata o lo'o mu lana ta'avale i se miti, e ta'u mai ai o lo'o moemiti o ia e faimalaga, ae o nisi fa'alavelave ma faigata o lo'o taofia i lona ala. Afai e toe faʻaleleia lana taʻavale ma tineia le afi i le miti, o loʻo faʻaalia ai o nei faʻalavelave ma faigata o le a foia ma o le a ausia le malaga manaʻomia.

E talitonu saienitisi o le vaʻaia o se afi afi afi i se miti e faʻaalia ai suiga tetele o le a tupu i le olaga o le tagata miti ma o le a sili atu. Afai e te vaʻai i se taʻavale afi ua malepelepe i se miti, o lona uiga o le toilalo o taumafaiga e sui le tulaga mo le lelei. Afai e vaʻaia e se tagata se taʻavale afi malepelepe i se miti, e faʻaalia ai le leai o se faʻamoemoe i le ausiaina o le faʻaleleia o manaʻoga.

O le faʻamatalaga o le vaʻaia o se taʻavale afi i se miti e atagia mai ai faʻalavelave ma faigata o loʻo feagai ma le miti i lona olaga. O se taavale i se miti e faʻaalia ai le tulaga o le tagata i le taimi nei ma le tulaga. Afai e mu le taavale i se miti, e taʻu mai ai o loʻo ola o ia i se olaga le tumau i le taimi nei ma o le a feagai o ia ma luitau ma faigata i le ausiaina o ana sini ma foia faafitauli.

Tuu se faamatalaga

e le fa'asalalauina lou tuatusi imeli.Faʻamalosia fanua ua faʻailoa mai ma *