Fa'amatalaga o se miti e uiga i fao uumi ma le fa'amatalaga o se miti e uiga i fao gau

Esera
2023-09-04T08:54:42+00:00
O miti a Ibn Sirin
EseraSiaki e: Omnia SamirFepuari 18 2023Fa'afouga mulimuli: 8 masina talu ai

Fa'amatalaga o miti fao umi

O le vaʻaia o fao uumi i se miti o se faʻailoga e mafai ona faʻamatalaina i le tele o auala. O le vaʻaia o se fao umi, matagofie i se miti e masani ona faʻaalia le malosi ma le lalelei. E mafai foi ona faailoa mai ai le manuia ma le tulaga lelei i le olaga, ona o le atigilima o se faailoga o le ola ma le tele o tupe maua. O le umi o le fao i se miti e faʻaalia ai foi le malosi o le tagata moemiti lava ia.O le tagata na te faʻamatalaina le vaʻaia o se fao umi e mafai ona malosi ma lototele i lona olaga.

Ae ui i lea, o le faʻamatalaga o se faʻaaliga e mafai ona eseese Fao uumi i se miti Faʻalagolago i tulaga o loʻo siomia ai. Afai e iai ni palapala po o ni mea lē mamā i fao uumi, e mafai ona faaāta mai ai le tomai o Satani e taaʻina ai le tagata miti ma uunaʻia ai o ia e faia ni mea leaga. Tela la, e ‵tau o fakaeteete se tino kae ‵kalo keatea mai mea fakama‵taku kolā e mafai o tuku atu a ia ki fakaosoosoga.

Mo tamaʻitaʻi, o le vaʻaia o atigilima umi i se miti e mafai ona faʻatusalia ai le faʻatamaʻitaʻi ma le lalelei, ma e mafai ona faʻaalia ai le manaʻoga o se tagata e tausia o ia lava ma teuteu o ia lava. E mafai foʻi ona faʻaalia ai le mautinoa ma le matagofie o loʻo i ai i se tagata.

E le gata i lea, o le vaʻaia o fao uliuli i se miti atonu o se faʻailoga o le vevesi i totonu ma le popole, ma atagia ai le mamafa ma luitau o loʻo feagai ma se tagata i lona olaga i aso faisoo. Atonu e manaʻo le tagata e maua le malosi i totonu ma le malosi e foʻia ai nei faʻafitauli ma faʻafitauli o loʻo feagai ma ia.

Fa'amatalaga o se miti e uiga i fao uumi na saunia e Ibn Sirin

O faʻamatalaga a Ibn Sirin o se miti e uiga i fao uumi e eseese ma e eseese e faʻatatau i le tala o le miti ma le tulaga o le miti. E masani lava, fai mai Ibn Sirin o le vaʻaia o fao uumi i se miti e faʻaalia ai le gafatia o se tagata e tauaveina tiute ma faigata i le olaga. O lenei miti atonu o se faailoga o le malosi ma le agavaa o se tagata e laa i luga ma ausia le manuia i galuega po o se isi lava vaega o lona olaga.

I le isi itu, o se tagata e moemiti i fao e matua uumi lava ma ua le mafai ona tipiina e mafai ona vaai i lenei mea o se faailoga o le toesea o se tasi e latalata ia te ia. O lenei tagata atonu o se uo po o se tagata o le aiga. O le mea lea, e tatau i le tagata miti ona faʻaeteete ma faʻalogo i lona siʻosiʻomaga ma mafutaga vavalalata ia te ia.

I le tulaga o se fafine faaipoipo e vaʻaia ona fao uumi i se miti, e mafai ona faʻaalia ai le faʻaputuina o agasala ma solitulafono i lona olaga. O lenei faaaliga atonu o se faamanatu ia te ia le manaomia ona toe foi atu i le Atua ma salamo.

I se tulaga lautele, o le faʻamatalaga o se miti e uiga i fao uumi e Ibn Sirin e faʻavae i luga o faʻailoga eseese ma uiga o fao i le miti. O le umi o le fao e masani ona faʻatusalia ai le tamaoaiga ma le tele o tupe maua, ma i le taimi lava e tasi e manatu o se faʻailoga o le malosi ma le faʻamaoni o le tagata miti. O le mea lea, o le moemiti i fao uumi e iai lona uiga masani lelei ma e faʻaalia ai le malosi ma le gafatia o se tasi e amoina tiute ma faʻatoʻilaloina faigata o le olaga.

fao

Fa'amatalaga o se miti e uiga i fao uumi mo tamaitai nofofua

O fao uumi i le miti a se tamaitai nofofua o loʻo faʻatusalia le fiafia tele i foliga vaaia ma le lalelei i fafo. O le umi o fao o se faʻailoga o le toʻa ma le taʻutaʻua o le tagata lava ia, ma faʻaalia ai le faʻataʻitaʻiga. Afai e vaʻaia e se fafine nofofua ona fao umi i se miti, o lona uiga o le faʻataunuʻuina o ona manaʻoga ma manaʻoga i le olaga moni. E mafai foi ona avea ma faamaoniga o le manuia o le a e ausia ma le fiafia o le a e mauaina. Ae ui i lea, o le vaʻaia o fao uumi i se miti e mafai ona faʻamatalaina ese, aua e ono faʻaalia ai le tupu mai o se faʻafitauli poʻo se tala leaga. O fao uumi e manatu foi o se fua o le tamaoaiga ma le tele o le ola. O fao uumi i se miti e faʻatusalia ai tupe maua ma se olaga lelei, ma i le taimi lava e tasi e faʻaalia ai le malosi ma le maualuga o le tagata miti. I se tulaga lautele, o le miti a se tamaitai nofofua o fao uumi o se faailoga lelei lea e faʻaalia ai lona matagofie i totonu ma fafo, ma le faʻataunuʻuina o ona manaʻoga ma manaʻoga i le olaga.

Fa'amatalaga o se miti e uiga i le tipiina o fao uumi mo tamaitai nofofua

O le faauigaina o se miti e uiga i le tipiina o fao uumi mo se tamaitai nofofua e mafai ona avea ma faailoga o le tele o mataupu taua. O lenei vaaiga e masani lava ona faailoa mai ai uiga lelei ma amioga lelei mo le tamaitai nofofua, aua e na te le ita po o se ita i soo se tasi. E saili pea o ia e fai mea lelei ma fesoasoani i isi.

O le tipiina o fao uumi i lenei miti e mafai ona faʻatusalia le i ai o se faʻafitauli poʻo se faʻalavelave tau tupe poʻo le mafaufau i le olaga o se tamaitai nofofua. Ae ui i lea, o lenei faʻafitauli o le a le pine ae faʻaumatia ma o lona tulaga o le a liliu mai le pagatia i le mafanafana ma le mautu.

E le gata i lea, o le tipiina o fao i se miti atonu o se faʻailoga o le faʻaumatiaina o le mamafa ma le vevesi i aso uma. O le miti foi ua faailoa mai ai o le tamaitai nofofua atonu o le a aveesea tagata pepelo o loo osofaia o ia ma lagona le inoino ma le loto leaga ia te ia.

I se tulaga lautele, o le faʻamatalaina o se miti e uiga i le tipiina o fao uumi mo se tamaitai nofofua o lona uiga o le a sili atu lona tulaga mafaufau ma o le a manumalo i faʻafitauli ma faigata o loʻo feagai ma ia. Ua faailoa mai foi e le miti le mautu faalelagona ma le faaleagaga o le a vave ona lagonaina e le tamaitai nofofua.

Faamatalaina o se miti e uiga i le tipiina o fao mo tamaitai nofofua

O le tipiina o fao i le miti a se tamaitai nofofua e iai uiga taua ma e fesoʻotaʻi i se vaega o faʻailoga ma faʻamatalaga. O lenei miti ua manatu o se faailoga o lona loto lelei ma amioga lelei, a o ia manifinifi pe tipiina ona atigilima lemu ma le lemu, e aunoa ma le taofiofia o se ita po o se ita i se tasi. E taumafai pea o ia e fai mea lelei ma fesoasoani i isi. O lenei vaaiga ua faailoa mai ai foi lona saolotoga mai omiga ma faafitauli o loo feagai ma ia i lona olaga, ma lona naunau e tali atu i luitau o le olaga i se agaga lelei ma le faamoemoe. Afai e tagi se fafine nofofua a o tipiina ona fao i se miti, atonu o se faailoga lea o le maliu o se tasi e latalata ia te ia po o se aafiaga faigata na ia oo i ai. Ae ui i lea, o lenei miti i se tulaga lautele e atagia mai ai uiga lelei o le tamaitai nofofua ma lona malosi i totonu e foia ai faigata. O le tipiina o fao o se faailoga foi lea o le aveesea o mausa leaga ma amioga le manaʻomia, o se manaʻo e toe amata ma faʻaleleia oe lava. I se tulaga lautele, o lenei miti o loʻo faʻatusalia ai lona tuputupu aʻe faaleagaga, lona fiafia ia te ia lava, ma lana tausiga mo lona matagofie i totonu ma fafo.

Fao pupuu i se miti mo tamaitai nofofua

Mo se tamaitai nofofua, o le vaʻaia o fao pupuu i se miti e faʻaalia ai le vaivai vaivai ma le gafatia e tauaveina le tiute. Atonu e mafua ona o se maʻi poʻo se faʻamaʻi na afaina ai le fafine nofofua, lea e faʻaalia ai le leai o se malosi faaletino ma le mafaufau. I le isi itu, o fao pupuu e mafai ona faʻatusalia le faʻateʻaina o nisi o amioga leaga poʻo uiga le lelei i le olaga o se tamaitai nofofua. O lenei vaʻaiga atonu o se faʻaaliga o lona gafatia e sui ma le atinaʻeina o le tagata lava ia. E le gata i lea, o fao pupuu i le miti a se tamaitai nofofua e mafai ona faʻaalia ai lona naunau e faʻaumatia le atuatuvale ma le le mautonu o le mafaufau ma maua ai le mafanafana. I se tulaga lautele, o le vaʻaia o fao pupuu i se miti mo se tamaitai nofofua o se faʻaaliga o se vaitau o suiga ma le tuputupu aʻe i lona olaga, ma le avanoa e faʻaleleia ma atinaʻe i vaega eseese o lona olaga.

Fa'amatalaga o se miti e uiga i fao uumi mo se fafine ua faaipoipo

Mo se tamaitai faaipoipo, o le vaʻaia o fao uumi i se miti o se faʻamatalaga lelei, aua o lona uiga o tupe mama, fiafia i tulaga lelei, ma se tulaga iloga i le sosaiete. O fao uumi e faatusa i le malosi ma le maufetuuna'i, ma o lona uiga e mafai e se tamaitai faaipoipo ona tauaveina tiute i le olaga ma faatoilaloina faigata ma faigata.

I le isi itu, afai o fao faaipoipo e uumi ma palapala, o le miti e mafai ona faʻaalia ai le faʻaputuina o popolega ma faʻalavelave, ma e ono faʻaalia ai le faʻateleina o agasala, mea sese, ma le faanatinati e mulimuli i tuʻinanauga.

E maitauina e mo se tamaitai faaipoipo e moemiti i ona fao uumi i lana miti, o lona uiga o le mauaina o tupe mama ma fiafia i tulaga lelei i le isi laasaga. O fao uumi e fa'atatau mo le fiafia i le tele o tupe ma le tamaoaiga moni.

I le faaiuga, e mafai ona taʻua o se faʻaaliga Fao uumi i se miti mo se tamaitai faaipoipo O se fa'ailoga o le manuia o le tagata lava ia pe fa'apolofesa. Afai e mama fao ma e leai se mea leaga i le miti, e atagia mai ai se tulaga lelei ma le alualu i luma i le olaga.

Fa'amatalaga o se miti e uiga i fao uumi mo se fafine ma'itaga

manatu i le va'aiga Fao uumi i se miti mo se fafine maʻitaga O se va'aiga lelei ma fa'amoemoe, aua o lo'o fa'ailoa mai ai o le taimi o le maitaga o le a faigofie ma fiafia, ma fa'aalia ai le soifua maloloina ma le mafaufau mautu o le fafine ma'itaga ma le lata mai o lona fanau mai. O le vaaia o fao uumi ma le mama o lona uiga o le a mafai e le fafine maʻitaga ona taulimaina le maʻitaga ma taulimaina ma le faigofie atoatoa, ma o lona fanau mai o le a faigofie ma leai se vaivai poʻo se tiga.

E le gata i lea, o le vaʻaia o fao uumi i le miti a se fafine maʻitaga e faʻaalia ai lona malosi ma le mafai ona tausia o ia lava ma tausia lona soifua maloloina ma le lalelei, aua e atagia mai ai le lotogatasi i le va o le matagofie ma le soifua maloloina. E mafai foʻi ona faʻatusalia le sauni o le fafine maʻitaga e talia le pepe fou ma tausia o ia i auala sili ona lelei.

E taua le matauina o le vaʻaia o fao uumi o se fafine maʻitaga i se miti e faʻaosofia ai lona faʻamoemoe ma le fiafia, aua e atagia mai ai le ola ma le fiafia o loʻo oʻo mai ma faʻaalia ai le lata mai o le Kerisimasi poʻo se mea fiafia o le a aumaia ai le matagofie ma le matagofie i lona olaga. Pe a vaʻaia fao uumi i se miti, e taʻu atu i le fafine maʻitaga o le maitaga o le a pasi filemu ma e aunoa ma ni faʻafitauli o le soifua maloloina poʻo le mafaufau e afaina ai lona fiafia poʻo le saogalemu o lana tama.

O le mea lea, o le faʻamatalaina o se miti e uiga i fao uumi mo se fafine maʻitaga ua manatu o se faʻailoga lelei ma folafola, lea e tuʻuina atu ai le faʻamautinoaga ma le faʻamoemoe i le loto o le fafine maʻitaga, ma faʻaalia ai o le a ia ola i se maʻitaga fiafia ma le fealofani, ma o le a ia maua se fanau faigofie ma se olaga mautu mo ia ma lana pepe fou.

Faʻamatalaga o se miti e uiga i fao uumi mo se fafine teteʻa

O le vaʻaia o fao uumi i le miti a se fafine ua teteʻa o se faʻamaoniga lelei lea o le tele o le ola ma le tele o le lelei o le a ia mauaina i se taimi lata mai. O lea va'aiga ua fa'ailoa mai ai e tatau ona ia fa'apalepale ma fa'aauau pea lona taumafai e ausia ana sini, ona o lo'o aga'i atu pea i le manuia ma le fa'aleleia atili. O fao uumi, tutusa i se miti e mafai ona faʻaalia se faʻaleleia atili o le tulaga lautele o le fafine ua teteʻa, aua o le a ia molimauina se atinaʻe lelei i lona olaga i se taimi lata mai.

I le isi itu, o le moemiti i fao uumi, mama, ma papae e faailoa mai ai le saʻolotoga mai popolega ma faanoanoaga. O le tipiina ma le faʻapuupuuina o fao i se miti e faʻatusalia ai le faʻaumatiaina o faʻafitauli ma faigata e ono feagai ma se fafine teteʻa ma faʻaalia le amataga o se vaitau fou o le mafanafana ma le fiafia i lona olaga.

Ina ua ia vaʻai i lana miti o loʻo ia tipiina ona fao palapala, e faʻaalia ai le faʻaleleia o lona tulaga ma le toe foʻi mai o le fiafia ia te ia. O se miti e uiga i le utia o fao uumi ma nifo e mafai ona avea ma faailoga o suiga lelei o le a tupu i le tamaitai ua teteʻa i se taimi lata mai ona o lona iloa o ana galuega lelei ma amio saʻo.

E tusa ai ma le faʻamatalaga o se miti e uiga i atigilima uumi, o le faʻatusa lea o le tautevateva ma faʻalavelave i le manatu o se tasi. Afai e palapala fao i se miti, atonu o se faailoga lea o le afaina ma le faatamala i mataupu. Ae mo le va’aiga o se fafine ua tete’a ua tipiina ona fao, ua fa’ailoa mai ai lona toe fo’i atu i lona to’alua muamua ma le i’uga o popolega ma fa’afitauli sa mafatia ai o ia i lona olaga.

Mo se fafine ua teteʻa, o fao uumi ma palapala e mafai ona faʻaalia ai le mea moni o loʻo tauia o ia mo tiga na ia oʻo i ai i le taimi o lana faaipoipoga. Afai e aliali mai fao palapala i le miti, atonu o se faailoga o le tapunia o se mataupu o le faanoanoa ma le faʻalavelave ma tatalaina se mataupu fou o le mafanafana ma le fiafia i lona olaga.

I se tulaga lautele, o le vaʻaia o fao uumi mo se fafine ua teteʻa i miti e atagia mai ai le tele o faʻailoga lelei, e pei o le ola, lelei, ma le faʻaleleia o tulaga. E taua tele le talia lelei e le fafine ua tatala lana faaipoipoga i lenei va'aiga ma fa'amoemoe e fa'aauau pea ona taumafai i ana sini, fa'aleleia atili lona tulaga, ma fiafia i le fiafia ma le mafanafana i lona olaga.

Fa'amatalaga o se miti e uiga i fao uumi mo se tamaloa

O se tamaloa e moemiti i fao uumi e faʻaalia ai uiga eseese ma faʻailoga. O se tamaloa e vaʻaia ona fao uumi i lana miti atonu o se faʻaaliga o lona malosi i totonu ma le onosaʻi e mafai ona fesoasoani ia te ia e ausia ana sini ma ausia mea na te manaʻo ai. Afai e uumi ma malolosi fao, atonu o se faailoga lea o le a ia mauaina le tele o tupe ma faaleleia lona tulaga tau tupe ma le mafaufau.

O fao uumi i se miti e faatusa i le faatoilaloina o fili i le mea moni ma faamanuiaina i le faatoilaloina. O fao uumi i se miti e mafai foi ona faʻatusalia le tele o tamaoaiga tau tupe ma tupe mama. Afai e vaʻaia e se tagata ona fao uumi i se miti, e mafai ona ia ausia le tele o mea mama ma mea faitino. O le vaʻaia o se faila ma se fao lelei i se miti a se tamaloa e mafai foi ona avea ma faʻamaoniga o le tele o le ola ma le lelei e oʻo mai ia te ia.

I le isi itu, afai o fao o se tamaloa e uumi ma palapala, o le miti e mafai ona faʻaalia ai le faʻaputuina o popolega ma faʻalavelave i lona olaga. O nisi taimi o fao palapala e mafai ona faailoa mai ai le tele o agasala ma mea sese. O se miti e uiga i fao palapala ma uumi o se tamaloa atonu o se faʻataʻitaʻiga o lona malosi patino ma malosiaga i totonu ia te ia.

O fao uumi i le miti a se tagata e mafai ona avea o se faailoga o le malosi ma le mamalu o loo ia te ia. E tusa ai ma mea faʻalelei ma le tausia o foliga vaaia o se tasi, o se miti e uiga i fao uumi, mama ma lanu e mafai ona faʻatusalia le gauai atu e totogi e se tagata i auiliiliga o ona foliga vaaia ma le lalelei patino.

I se tulaga lautele, o se miti e uiga i fao uumi o se tamaloa e mafai ona faauigaina o se faailoga o le malosi, onosai, ma le tele o le ola. Atonu foi o se faamaoniga o lona manuia i le faatoilaloina o faigata ma le ausiaina o ana sini i le olaga. Afai e tipi e se tagata ona fao i lana miti, atonu o se faailoga o le aveesea o fili ma ausia le manuia i pisinisi.

Fa'amatalaga o se miti e uiga i fao uumi o e ua oti

O le faauigaina o se miti e uiga i fao uumi o se tagata oti e faatatau i le tele o faailoga ma faauigaga. Afai e vaʻaia e le tagata moemiti fao o le tagata oti e uumi, malolosi, ma mama i se miti, e manatu lea o se faʻaaliga o le oʻo mai o le tele o faʻamanuiaga sili ma mea lelei mo le aiga o le tagata oti. O lenei faʻaaliga atonu o se faʻailoga o le tamaoaiga i le lumanaʻi ma faʻaleleia tulaga faaletino ma amio mama mo le aiga o le ua maliu. E le gata i lea, o lenei vaʻaiga e mafai ona atagia ai le faʻafaigofieina o mea ma ausia le manuia i le olaga.

I le isi itu, afai e vaai le fai miti i fao palapala o le tagata oti i se miti, atonu o se faamaoniga lea o le tagata miti ua aafia i faatosinaga leaga po o le pule a Satani ia te ia. E tatau i le tagata miti ona faʻaeteete i lenei tulaga ma saili e faʻamamā le agaga ma le loto mai soʻo se mea leaga e ono aʻafia ai lona olaga.

E tusa ai ma le faauigaina o se miti e uiga i fao uumi mo se fafine ua faaipoipo, nofofua, pe ua teteʻa, o lenei faʻaaliga atonu o se faʻaaliga o le manuia, faʻataunuʻuina o manaʻoga, ma le saogalemu faalelagona. Atonu foi o lona uiga o le tagata miti o le a maua avanoa lautele ma gafatia tele i lona olaga.

O le vaʻaia o se tagata oti o tipiina o latou fao i se miti e mafai ona faʻatusalia le mou atu o popolega ma faʻatoʻilaloina se vaitau faigata e tumu i le mamafa ma faʻafitauli. O lenei vaaiga e mafai foi ona faailoa mai ai le iʻuga o se vaitaimi faigata o le olaga ma le amataga o se vaitau fou e aumaia ai le fiafia ma le mafanafana.

Va'aia atigilima uumi i se miti

O le vaʻaia o fao uumi i se miti e mafai ona tele faʻailoga ma faʻamatalaga. Atonu e fai ma faatusa o le malosi ma le matagofie, ona o le umi o fao e atagia mai ai le soifua maloloina lelei o le tagata moemiti ma lona gafatia e tausia le matagofie o lona tino. Ae afai o loʻo i ai se palapala poʻo se faʻaleagaina i luga o fao, atonu o se faʻaaliga lea o le i ai o aʻafiaga leaga i le olaga o le tagata moemiti, ona o loʻo i ai se malosi e faʻalavelaveina ai lona olaga ma faʻalavelave ai.

O le umi o fao i se miti e mafai ona faʻaalia ai le maualuga o le tagata miti i luga o ona fili i le olaga moni ma le manumalo ia i latou. O lenei miti e atagia mai ai le gafatia o le tagata moemiti e foia luitau ma faigata ma tauaveina tiute o le olaga ma le malosi atoatoa ma le mautinoa.

Afai e uumi fao i le miti a se tamaitai faaipoipo, e mafai ona faatusa i ai le i ai o agasala ma solitulafono ma e tatau ona ia toe foi i le ala sao ma salamo mo nei amioga leaga. O lenei miti e faʻaalia ai foi o le tagata moemiti o loʻo i ai le tomai e tauave ai tiute ma faʻatoʻilaloina faigata ma faigata i lona olaga.

I se tulaga lautele, o le vaʻaia o fao uumi i se miti o lona uiga o le malosi, alualu i luma, ma le manuia. O le miti e mafai foi ona faailoa mai ai le maualuga o le tagata miti nai lo ona fili ma le manumalo i tauvaga. O fao uumi i se miti e mafai ona faʻalagolago i ai o se faʻaaliga o le malosi ma le talitonuina o le tagata lava ia.

I le isi itu, afai e toesea fao a le tagata moemiti i le miti, atonu o se faailoga lea o se leiloa taua i lona ola ala, pe o le leiloa o le malosi, malosi, poʻo le talitonuina o ia lava. O lenei miti atonu o se faamanatu i le tagata moemiti o le manaʻoga e galue e toe maua le mea na leiloa ma faʻamalosia lona talitonuina o ia lava.

Fa'amatalaga o se miti e uiga i fao gau

O le vaaia o fao ua gau i se miti ua faauigaina o se faailoga leaga mo le tagata miti. Afai e vaʻaia e se tagata ona fao gau i se miti, e mafai ona faʻatusalia o le a ia feagai ma faʻafitauli ma luitau i lona olaga moni. O lenei miti e mafai foi ona faʻaalia ai le faʻaleagaina o le soifua maloloina ma faʻamaʻi.

O faʻamatalaga o se miti e uiga i fao gau e eseese mo tane faaipoipo ma nofofua. Afai e vaʻai se tamaloa faaipoipo i se miti gaui fao, e mafai ona faʻaalia ai le gau o mea tau tupe poʻo le tamaoaiga o le a ia mafatia ai. Atonu na te faaputuputu aitalafu ma feagai ma faigata i le olaga. Ae afai e vaʻai se fafine nofofua i se miti gaui fao, e mafai ona faʻaalia ai lona tomai e faʻatoʻilaloina manatuaga tuai ma foia ona faafitauli. E mafai foi ona faatusa i lona gafatia e ausia le tutoatasi ma le alualu i luma i lona olaga.

O le tipiina o fao i se miti atonu o se faailoga o le faʻatonuga ma le faʻatulagaina. E mafai ona faʻaalia lou manaʻo e faʻatulaga lou olaga ma faʻalogo i faʻamatalaga laiti, ma le faʻamoemoe e ausia le manuia ma le alualu i luma i itu uma o lou olaga.

I le isi itu, o le gauia poʻo le tosoina o fao i se miti e faʻaalia ai le afaina, vavae ese mai le faʻalagolago, ma le faʻalataina o le tagata na vaʻaia le miti poʻo ona aiga. Afai e te vaʻai i se tasi o tosoina o latou fao i se miti, atonu o se faʻailoga lea o lo latou faʻalataina ma le le mafai ona faʻataunuʻuina le faʻatuatuaga ua tuʻuina atu ia i latou.

Faila fao i se miti

Faila fao i se miti O se faailoga o loo tauaveina le tele o faauigaga eseese ma uiga. Afai e vaʻaia e se fafine nofofua le fao fao i se miti, e faʻaalia ai le i ai o se tagata talafeagai o le a faʻaipoipo ia te ia. O le a lagona e le tamaʻitaʻi nofo toʻatasi le toʻa ma lenei tagata ma o le a tele le fesoʻotaʻiga i le va oi latou ma se suiga lelei i o latou olaga.

Pe a vaʻaia le faʻailoga lanu enaena ma le uliuli e aliali mai i le miti a se tamaloa, e atagia mai ai le i ai o le tele o popolega o loʻo faʻalavelaveina o ia. Atonu o se faamanatu lea i le tamaloa e manaʻomia ona mafaufau i vaifofō o ona faafitauli ma aveese nei popolega.

Ae peitaʻi, afai e valiina e se tagata ona atigilima lanu meamata i se miti, o se faailoga lea o le faaleleia o lona tulaga ma se suiga i lona tulaga mo le lelei, pe a finagalo le Atua. Atonu o se lapataiga lea ia te ia ina ia tumau le faamoemoe ma faaauau pea ona ausia ana sini ma galue agai i suiga lelei i lona olaga.

O le vaʻaia o fao fao i se miti e faʻaalia ai faʻailoga lelei mo se fafine nofofua o loʻo sailia le alofa ma le faaipoipoga. O lenei miti o se faitotoa i se tagata talafeagai e talosaga atu ia te ia, ma e mafai ona tupu le fetaui lelei i le va oi latou, e taitai atu ai i le faaleleia o lona uiga ma se lagona o le fiafia.

Mo se tamaitai faaipoipo, o le vaai atu i lē e ona le miti e ono faailoa mai ai o le a ia ulu atu i se aafiaga fou o le faaipoipoga lea o le a aumaia ai lona suiga ma se taui sili mo faigata na ia oo i ai.

Ae mo se tagata, o le vaai atu i ona atigilima o valiina i se miti atonu o lona uiga o le tele o le ola ma le mauaina o mea lelei i lona olaga. O lenei miti e ono atagia mai ai foi lona manao e faaipoipo ma amata se aiga fiafia.

Fa'apipi'i fao i se miti

vaai mamao Fa'apipi'i fao i se miti O se tasi o faʻaaliga e tele faʻamatalaga e fesoʻotaʻi ma lagona ma mea na tutupu i le olaga o le tagata miti. Mo se faʻataʻitaʻiga, o lenei faʻaaliga e mafai ona faʻatusalia le toilalo ma le toilalo, ona e lagona e le tagata le le mafai ona ausia ana sini ma ausia le manuia.

I le isi itu, o le vaʻaia o le faʻapipiʻiina o fao fao mo tamaʻitaʻi nofofua e faʻaalia ai uiga le lelei i ona uiga e pei o le taufaasese ma le pepelo, aua o lenei miti e atagia ai amioga le mama a le susu ma lona leai o se faamaoni i ana fegalegaleaiga ma isi.

I le isi itu, o le vaʻaia o fao fao faʻapipiʻi i le miti a se fafine nofofua e mafai ona faʻaalia ai le ulufale mai o se tagata fou i lona olaga ma atonu o le faaipoipoga poʻo le fausiaina o se mafutaga vavalalata vavalalata. O lenei fa'amatalaga e atagia mai ai le mana'o o le susu e fa'alatalata atu i se tagata fa'apitoa i lona olaga.

E tusa ai ma le faamatalaga a Ibn Sirin, o le vaaia o fao ua faapipiiina i se miti e faailoa ai lagona o le tagata miti o le toilalo ma le le fiafia i le lumanai ona o lona le mafaia ona ausia mea na te manao i ai i lona olaga.

I se tulaga lautele, o le vaʻaia o fao fao i se miti e manaʻomia ai le tele o faʻamatalaga, faʻatatau i auiliiliga o le miti. O lenei vaaiga e mafai ona faaalia ai lagona o le puipuiga ma se manao e fesootai ma vavalalata ma isi. O nisi taimi, o le miti e mafai ona faaosofia ai le tagata e faʻaleleia ona foliga i fafo ma foliga aulelei ma matagofie.

Tuu se faamatalaga

e le fa'asalalauina lou tuatusi imeli.Faʻamalosia fanua ua faʻailoa mai ma *