Faʻamatalaga o se miti e uiga i puaa ma le fefe i se puaa i se miti

Esera
2023-09-04T08:07:24+00:00
O miti a Ibn Sirin
EseraSiaki e: Omnia SamirFepuari 18 2023Fa'afouga mulimuli: 8 masina talu ai

Fa'amatalaga o miti puaa

O le vaʻaia o se puaa i se miti i le faʻaliliuga Arapi ua manatu o se faʻailoga e tele uiga, ma o nei uiga e eseese e tusa ai ma tulaga ma auiliiliga o loʻo siomia ai le miti. E tusa ai ma le faauigaga a Ibn Sirin, o le vaai atu i se puaa i se miti e masani lava ona uiga i uiga leaga, uiga leaga, tupe faasolitulafono, ma tupe faasolitulafono.

Afai e vaʻaia e se tagata se puaa i se miti, o lona uiga e faʻaalia ai le pagatia, agasala, ma tupe faʻasaina. Afai e te vaʻai i puaa fafine, e faʻaalia ai le tele ma le tele o se mea e aunoa ma se aoga.

Afai e vaʻaia e se tagata o ia lava o tausia puaa, ona vaʻaia lea o se puaa gaʻo ma maloloina i miti o lona uiga o le manuia i pisinisi. Ae afai e vaʻaia e se tagata puaa o taʻavale i le palapala, o lona uiga o faʻafitauli ma popolega i uo.

O loʻo i ai foi se faʻamatalaga o le vaʻaia o se puaa i le miti a se teine ​​nofofua e lapataia ai o ia e uiga i le tagata o loʻo ia faʻatasi ma le mea moni, aua e ono aumaia ia te ia le tele o le pagatia, agasala, ma tupe faʻasaina.

Ae mo le tausia o puaa i le fale, e faʻaalia ai le i ai o se tamaloa e iai uiga le lelei. I le faaliliuga faa-Arapi, o le puaa o nisi taimi e faatusa i le tagata Iutaia po o le Kerisiano na te aumaia le lologa o popolega ma tulaga leaga.

Fa'amatalaga o se miti e uiga i puaa na saunia e Ibn Sirin

O le faamatalaina o se miti e uiga i puaa e Ibn Sirin e ave ai i tatou i se faigamalaga i le lalolagi o miti ma le auala e malamalama ai ia latou faailoga. E tusa ai ma lenei tagata lauiloa Isalama, o le vaaia o se puaa i se miti o loʻo i ai ni faʻamatalaga le lelei ma faʻaalia uiga leaga i le tagata na te vaʻaia. O se puaa i se miti ua faatusaina i se tagata tele, maumea o loo pi’opi’o i lana lotu. O ia o se fili malosi malaia, e palaai i taimi faigata, ma e le tausia ana folafolaga.

Afai e vaʻai se tagata ia te ia lava o tietie i se puaa i se miti, o lona uiga o le a ia maua se tamaoaiga tele. Afai na te 'ai puaa i se miti, o lona uiga o le a ia feagai ma se tagata ei ai uiga o se puaa. O ia o se fili malosi malaia, e palaai i taimi faigata, ma e le tausia ana folafolaga.

Pe a vaai se tagata i se puaa i lana miti, o lona uiga o ia o se tagata mauʻoa tele, ae o ia e piʻopiʻo ma amioletonu ma faʻaleagaina i latou o loʻo siomia o ia. Afai na te moemiti i le umia o se puaa ma tausia pe nonoa, o lona uiga o le a ia mauaina se tupe faasolitulafono.

O le faʻamatalaga a Ibn Sirin o se miti e uiga i puaa e faʻaalia ai o le tagata e vaʻaia i latou e iai uiga leaga. Ua lauiloa o le 'ai o puaa e faasaina i totonu o Islama, ma o le mea lea o le vaaia o se puaa i se miti e atagia ai se faailoga o le leaga ma le leaga. Fai mai foi o le vaaia o se puaa i le miti a se tamaitai nofofua e faailoa mai ai le pau atu i le leaga ma le afaina i lona olaga, ona o le i ai o se tamaloa i lona olaga ua manatu o se puaa.

O le faʻamatalaina o se miti e uiga i puaa e Ibn Sirin e atagia mai ai le i ai o faʻalavelave ma luitau i le olaga o le tagata miti, lea e le mafai ona ia faʻaumatia faigofie. E tatau i se tagata ona faaeteete ma galue ma le poto e aloese ai mai le afaina ma le piʻopiʻo o loʻo faʻaalia e lenei miti.

E tatau i le tagata moemiti ona taulimaina faʻamatalaga miti ma le faʻaeteete ma faʻavae i luga o le talaaga o lona olaga ma lona aganuu. E tatau ona manatua o le faamatalaina o se miti e uiga i puaa e Ibn Sirin o se manatu patino e mafai ona ese mai isi faauigaga.

puaa

Faamatalaina o se miti e uiga i puaa mo tamaitai nofofua

O le vaʻaia o se puaa i le miti a se fafine nofofua o se faʻailoga e faʻaalia ai le pa'ū i le leaga ma le afaina. Pe a vaai se teine ​​nofofua i se puaa i lana miti, atonu o se faamaoniga lea o le i ai o se alii i lona olaga e pepelo ma taufaavalea ia te ia. E lapataia e le au faamatala miti ia teine ​​nofofua e uiga i le tagata o loʻo la faia i le taimi lea, aua o lena tagata atonu o le a mafua ai le tele o le leaga ma le taufaasese.

O nisi o faamatalaupu miti ua faailoa mai o le miti o le inuina o le susu puaa e faatusa i le faia o se vaaiga mataga o le taufaaleaga po o le faitatala ma isi. Ae mo tamaitai nofofua, o la latou miti o le 'ai puaa poʻo le vaʻaia o puaa i se miti e mafai ona avea ma faʻamaoniga o le taufaasese, faʻalavelave, ma le atuatuvale io latou olaga.

Ae ui i lea, o puaa i miti e mafai ona i ai ni uiga lelei mo tamaitai nofofua, aua e mafai ona faʻatusalia le fausiaina, uiga faʻatamaitiiti, ma le avanoa e faaipoipo ai. E tusa ai ma le taʻutaʻua faʻamatala miti o Ibn Sirin, o foliga vaaia o se puaa i le miti a se fafine nofofua e mafai ona faʻaalia ai le i ai o se tagata pepelo poʻo se tagata leaga i lona olaga. Afai e 'ai e se tamaitai nofofua le puaa i se miti, atonu o se faamaoniga lea o lona se ese mai le ala o le upumoni ma le lelei ma mulimuli i ona manaoga i lona olaga.

Fa'amatalaga o se miti e uiga i puaa mo se fafine ua faaipoipo

E talitonu le au faamatalaupu o se puaa i le miti a se fafine ua faaipoipo e mafai ona faatusa i amioga le lelei o loo ia te ia i lana tane. Latou te fautuaina le fafine ina ia mafaufau i ana amioga ma amioga i lana tane ma toe iloilo o ia lava i lenei tulaga. O le vaʻaia o se puaa i se miti mo se fafine ua faaipoipo atonu o se faʻaaliga o le a ia mauaina le tele o le lelei ma le tele o mea e ola ai o le a aoga tele ia te ia. Peitaʻi, o le vaai atu i se puaa i se miti mo se fafine faaipoipo o loo misa ma lana tane e ono faailoa mai ai se teteʻa i le va o i laʻua, ma ia fesoasoani le Atua iā i laʻua i lenei mataupu.

I le faauigaga o le miti a Ibn Shaheen, o se tamaitai faaipoipo na vaai i se puaa i se miti e faailoa mai ai se aofaiga tele o tupe ma le tele o mea e ola ai, ae o lenei tupe e mafai ona maua mai i faiga faasolitulafono e pei o le gaoi tupe. Afai ua faaipoipo se fafine ma vaai i se puaa i lana miti, o lenei faaaliga e ono faailoa mai ai o loo ia ola i se olaga le manuia e tumu i faiga pi’opi’o ona o lona mulimuli i faiga faasolitulafono.

O le vaʻaia o se puaa piniki i le miti a se fafine ua faaipoipo atonu o se faʻaaliga o le a ia mauaina tala lelei poʻo se fiafiaga vave. Afai e vaʻaia e se fafine o ia lava o tausia se puaa i lana miti, atonu o se faʻaaliga lea o loʻo i ai sana alofa e le faʻamaoni.

Fa'amatalaga o se miti e uiga i puaa mo se fafine ma'itaga

Faʻamatalaga o se miti e uiga i puaa mo se fafine maʻitaga e mafai ona i ai le tele o uiga lelei ma le le lelei. O nisi taimi, o se miti e uiga i puaa ua manatu o se faailoga o le lelei ma faamanuiaga o le a maua e se fafine maʻitaga i se taimi lata mai. O le puaa i lenei tulaga e mafai ona faʻatusalia le i ai o se tasi e popole i le soifua maloloina ma le saogalemu o le fafine maʻitaga ma e manaʻo e vaʻai ia te ia le fiafia ma le manuia.

I le isi itu, o le vaʻaia o se puaa i le miti a se fafine maʻitaga e mafai ona faʻaalia ai o loʻo i ai se tasi o vaʻaia o ia pe faʻalavelave i lona maʻitaga i ni auala e le manaʻomia. Afai e lavea e se fafine maʻitaga se puaa i se miti, atonu o se faʻamaoniga lea o le vaivai o lena tagata ma le le mafai ona faʻamalosia tele o ia.

I le isi itu, afai e te vaʻai i se puaa i lau miti e aunoa ma le fegalegaleai ma ia, atonu o se faʻaaliga o le a e mauaina le tele o faʻamanuiaga ma faʻamanuiaga i se taimi lata mai. O lenei miti e mafai foi ona atagia mai ai le talitonuina o le alofa mutimutivale o le Atua ma le mafai ona aumaia le lelei ma le fiafia i le fafine maʻitaga.

Ae ui i lea, o se miti e uiga i puaa mo se fafine maʻitaga e mafai foi ona atagia ai se tulaga le lelei ma le le mautonu. Afai e vaʻaia e se fafine maʻitaga o ia lava e fanauina se puaa i se miti, atonu o lona uiga o le isi tamaititi o le a avea ma se tamaititi faigata e mafai ona faʻaleagaina o ia.

Fa'amatalaga o se miti e uiga i puaa mo se fafine ua tete'a

O le vaʻaia o se puaa i le miti a se fafine ua teteʻa o se tasi lea o faʻaaliga e tele faʻailoga ma uiga. Afai e vaʻaia e se fafine ua teteʻa i lana miti se puaa o tuli ia te ia, o lenei faʻaaliga e faʻaalia ai le i ai o faʻafitauli, feeseeseaiga, faʻalavelave, ma popolega i lona olaga. I lenei tulaga, o le fafine ua teteʻa e ono lagona le le mautonu, le mautonu ma le mautinoa. O le vaʻaia o tamaʻi puaa e faʻaalia ai foi mala ma mala.

O le vaʻaia o se puaa i se miti o se faʻaaliga leaga e le faʻamaonia lelei, ma e mafai ona faʻaalia ai le i ai o se tagata leaga i le olaga o se fafine teteʻa. O le mea lea, e tatau i se fafine ua teteʻa ona faʻalogo i tagata na te faʻatuatuaina ma faʻaalia ana mea lilo ia i latou. E tatau i le fafine ua tatala lana faaipoipoga ona faaeteete ma faalagolago i lona atamai ma lona manatu lelei i mataupu i le feagai ai ma faigata ma luitau o loo feagai ma ia.

O le faʻamatalaga o le vaʻaia o se puaa i se miti mo se fafine teteʻa atonu e ese i le va o mataupu eseese. I le tasi itu, o le miti e ono faʻaalia ai le manaʻoga e toe amata ma saili se avanoa fou mo suiga ma le tuputupu aʻe. I le isi itu, o le miti o se puaa e mafai ona faʻatusalia se avanoa o loʻo lumanaʻi mo le fafine ua teteʻa e amata ai se olaga fou ma ausia ana sini ma faʻamoemoega.

E le gata i lea, afai e moemiti se fafine ua teteʻa o loʻo sola ese mai se puaa ma taumafai e aloese mai ai, e mafai ona faʻaalia ai o le a ia manumalo i faigata ma ausia le manuia ma le mautu i lona olaga. E mafai foʻi e le miti ona taʻu mai e le o toe umi ae faaipoipo o ia i se tagata mauʻoa ma mauʻoa.

Ae peita’i, afai e moemiti se fafine ua tete’a, o lo’o ‘ai pua’a ma manuia i le tapēina, o le fa’amaoniga lea o le malosi o ona uiga ma lona gafatia e feagai ai ma faigata ma fa’afitauli o lo’o feagai ma ia. O lenei va'aiga e atagia ai lona gafatia e fa'ato'ilaloina lu'itau ma ausia manuia i lona olaga.

I se tulaga lautele, o le faʻamatalaina o se miti e uiga i puaa mo se fafine ua teteʻa e faʻaalia ai le i ai o faigata ma faʻafitauli i lona olaga, ae o loʻo i ai foi ni faʻailoga e mafai ona faʻaalia ai avanoa fou ma ausia ana sini. O le mea lea, e tāua ai i se fafine ua tatala lana faaipoipoga ona taulimaina ma le faaeteete nei vaaiga ma faaaogā lona atamai e faia ai filifiliga talafeagai.

Fa'amatalaga o se miti e uiga i puaa mo se tamaloa

O le faʻamatalaga o se miti e uiga i puaa mo se tamaloa e eseese e faʻatatau i le tala o le miti ma faʻamatalaga o loʻo siomia ai. E tusa ai ma le faʻamatalaina o le miti i luga o le upega tafaʻilagi a Haloha, o le vaʻaia o puaa i se miti atonu o se faʻaaliga o le a pa'ū se tagata i faʻalavelave ma faʻalavelave i lona olaga. O se puaa i se miti e mafai foi ona faatusa i fili leaga ma leaga, po o se ava le loto faafetai ma le le faamaoni. O le vaaia o puaa i se miti e mafai foi ona avea ma se vavalo o le leaga, mafatiaga, faasausili, ma tupe faasolitulafono.

Afai e vaʻaia e se tagata se puaa i lana miti, atonu o se faʻamaoniga o loʻo i ai tagata o loʻo teuina le ita ma le ita ia te ia. E le gata i lea, o le vaʻaia o puaa o loʻo tafefea i le palapala i se miti e ono faʻaalia ai faʻafitauli ma popolega i faauoga a se tasi ma le faʻaitiitia o fegalegaleaiga faʻaagafesootai.

O se puaa i se miti atonu e fai ma sui o se tagata mauoa ma mauoa o loʻo piʻopiʻo i lana lotu. O se puaa i se miti e mafai foi ona faatusa i Iutaia po o Kerisiano. O puaa fafine i se miti e faʻaalia ai foi le fufuluina soo.

Fa'amatalaga o se miti e uiga i se puaa na utia a'u

O le faauigaina o se miti e uiga i se puaa e utia a'u e mafai ona i ai i totonu le tele o faailoga ma uiga. O se puaa i se miti e masani ona manatu o se faailoga o faʻalavelave ma faʻafitauli e paʻu i ai le tagata miti. O le vaʻaia o se puaa i se miti e faʻaalia ai mea le lelei ma le le fiafia. Atonu o lona uiga o le tagata miti o le a oo i faafitauli e ono afaina ai o ia i le leaga.

Afai e iloa e se teine ​​nofofua i lana miti o loʻo utia o ia e se puaa, o se faʻaaliga lea o le leaga e ono oʻo ia te ia. E le gata i lea, o le faʻamatalaina o se miti e uiga i se puaa e utia aʻu o loʻo i ai le tele o faʻailoga e faʻaalia ai le faʻateleina o faʻafitauli ma mea leaga e oʻo mai i le miti.

E tusa ai ma le faʻamatalaga a Ibn Sirin, o le vaʻaia o se puaa i se miti ua manatu o se faʻaaliga le lelei, aua e faʻaalia ai mea le lelei e mafai ona tupu i le lumanaʻi. O le mea lea, o le faʻamatalaina o se miti e uiga i se puaa e utia aʻu e taʻu mai ai o loʻo i ai se tulaga lamatia e ono feagai ma le tagata miti i se taimi lata mai.

E le gata i lea, o se miti e uiga i se puaa e mafai ona avea ma se faʻailoga o le faʻamaʻaʻa o le miti i nisi tulaga poʻo se vaega o lona olaga. O le vaʻaia o se puaa i se miti e lapatai ai le tagata miti e mafai e se tasi ona i ai ni uiga le lelei ma e le lelei. O le puaa uliuli o se faailoga o se tagata leaga, pologa, taufaasese, ma le inosia.

E tusa ai ma le faauigaga o le miti o le tietie i tua o se puaa i se miti, e mafai ona faauigaina o lona uiga o le miti o le a mafai ona faatoilaloina ona fili ma faatoilaloina i latou i se taimi lata mai. O lenei miti e mafai foi ona vaʻaia o se faʻailoga o le tulaga maualuga o le miti ma le ausia o se tulaga faʻapitoa.

Piglet i se miti

O le vaʻaia o se puaa i se miti o se faʻaaliga o le faʻatinoina o se tamai galuega. O lenei va'aiga e mafai ona atagia ai le avanoa e amata ai se galuega la'ititi ma galue i lona atina'e. O le vaaia o se puaa e mafai foi ona faatusa i tamaiti ma tama. O nisi taimi, o lenei faʻaaliga e mafai ona faʻaalia ai le oʻo mai o tala le lelei poʻo mea le lelei i le olaga o le tagata na vaaia i le miti.

I se tulaga lautele, o le vaʻaia o se puaa i se miti o loʻo faʻaalia ai se tamaloa e tele ona uiga, o le tele o ia mea e le lelei. E iloa o le 'ai o puaa i se miti e mafai ona faauigaina o lona uiga o le a ausia e le tagata miti le manuia i lana galuega.

Afai e vaʻaia puaa o taʻavale i le palapala, e mafai ona faʻaalia ai faʻafitauli ma popolega o loʻo feagai ma le tagata i le va o ana uo ma faʻaalia ai le faʻaitiitia o fegalegaleaiga lautele.

puaa uliuli i se miti

O le faʻaaliga o se puaa uliuli i se miti e manatu e le manaʻomia ma faʻaalia ai le i ai o le leaga ma le lamatiaga lata ane. Pe a vaai se tagata i se puaa uliuli i lana miti o savali i luga o le auala, e taʻu mai ai o le a ia ola i se olaga le fiafia e tumu i faafitauli, ma o ia, faʻapea foʻi ma tagata uma o loʻo siomia ai o ia, e mafai ona aafia i lenei mea leaga. O lenei va'aiga atonu e feso'ota'i ma se ma'alili tuga i le vasa o lo'o nofo ai le tagata. E le gata i lea, o le vaʻaia o se puaa uliuli i se miti e mafai ona faʻaalia ai le i ai o se tagata leaga i le olaga o le miti e tatau ona ia faʻaeteete.

Ae mo se alii faaipoipo e moemiti i se puaa uliuli, o le faaaliga o loo faailoa mai ai le avanoa o le iʻuga o nisi o faafitauli ma faalavelave i lona olaga faaipoipo. Afai e vaai se fafine faaipoipo ia te ia lava o tuli e se puaa uliuli i se miti, atonu o se faailoga lea o nisi o faafitauli i lana faaipoipoga o le a muta ma o le a sola ese mai ai.

Pe a moemiti se tagata e sola ese mai se puaa uliuli, o se faailoga lea o le fiafia, fiafia, ma le iʻuga o faʻalavelave. O le vaʻaia o se puaa uliuli i se miti e mafai foi ona faʻaalia ai se malulu malosi e lata ane i le nofoaga o loʻo nofo ai le tagata. O lenei faʻaaliga o loʻo faʻaalia ai foi le iʻuga o nisi faʻalavelave ma popolega i le olaga o le tagata miti.

E tusa ai ma le faʻamatalaga masani, o se puaa uliuli i se miti e talitonuina e faʻatusalia se mea lelei e pei o le soifua maloloina, tamaoaiga ma le fiafia lautele. Ae ui i lea, e tatau ona tatou maitauina i le tulaga o le faaaliga na taʻua muamua, o se puaa uliuli ua manatu o se faailoga o le leaga, lamatiaga ma faafitauli e ono tupu.

Otioti puaa i se miti

O le vaʻaia o puaa o loʻo tipiina i se miti e uiga ese ma e mafai ona uiga i le tele o mea eseese. Afai e te vaʻai i se tasi o tipi puaa e aunoa ma le 'ai i se miti, e mafai ona faʻaliliuina i uiga lelei. Atonu e faailoa mai ai le lelei, ola ma le manuia i le olaga. Ae ui i lea, ua fautuaina ina ia faʻaeteete ma aua neʻi tosina atu i auala faʻasaina pe maua tupe i auala faʻatulafonoina. E mafai e se tagata ona fefaatauai tupe faasolitulafono ma faapogaia ai faafitauli faalelagona ma tiga.

Ae peitaʻi, afai e vaʻaia e le moemiti fasi puaa i se miti ma 'ai, atonu o se faʻamaoniga lea o lagona o le atuatuvale ma le faanoanoa i le olaga alofa. O tagata nofofua e ono fesagaʻi ma faigatā ma luʻi i faiā alofa. E taua le maitauina o nei faʻamatalaga e tatau ona faia ma le fetuutuunai ma faʻailoga e mafai ona faʻaalia ai o le tagata miti e aafia i ona aafiaga patino ma luitau.

Faamatalaina o se miti e uiga i le fasi puaa i se miti

O le vaaia o se puaa ua fasia i se miti o se tasi lea o faaaliga o lona uiga e toatele e fia malamalama ma faauigaina. E tusa ai ma le faauigaga a le au atamamai ma le au atamamai o le faamatalaina o miti, o lenei vaaiga e mafai ona aumaia ni uiga lelei e taʻu mai ai le lelei ma suiga i le olaga o le tagata na te vaʻaia.

Mo se tamaitai nofofua, o le vaʻaia o se puaa fasia i se miti o lona uiga o le faʻaumatiaina o mea le lelei i lona olaga ma faʻaumatia tagata e afaina ai o ia. O lenei faaaliga e mafai ona avea ma faailoga o le salamo o le tagata i le agasala ma toe foi atu i le Atua. O le tuliloaina o puaa i se miti atonu o se faailoga lea o le manumalo o se tagata i ona vaivaiga ma ona tuinanau ma lona iloa o faaosoosoga o loo siomia ai o ia ma valaau atu ia te ia e tetee atu i lona lotofuatiaifo ma amioga.

Mo tamaitai faaipoipo, o le vaaia o se puaa ua fasia i se miti o se faailoga o le manumalo io latou olaga. Pe i le galuega po o suʻesuʻega. O lenei va'aiga e mafai foi ona faauigaina e mafai ona latou ausia le manuia ma faatoilaloina luitau.

I le isi itu, o se miti e uiga i le fasi puaa e mafai ona taʻu mai ai o le tagata ua masani i galuega e le tusa ai ma le tulafono ma o lana amio e le tauleleia. O le manumalo o se tagata i se miti i luga o se puaa atonu o se faʻaaliga o le a ia oʻo i ni suiga pe faʻaumatia amioga le lelei.

Fefe i se puaa i se miti

A va'ai se tagata i lana miti o lo'o fefe i se pua'a, o se fa'aaliga lea o lona popole ma le fefe i taimi uma. O lenei faʻaaliga e mafai foi ona faʻaalia ai le faʻamoemoe o faʻalavelave i le lumanaʻi ma lo latou ogaoga, faʻaopoopo i le lagona o le miti o le le mautonu ma le leaga. I le tulaga o se teine ​​nofofua, o lenei faaaliga e ono faailoa mai ai na te iloa se alii talavou ma o le a ulu atu o ia i lona olaga. Mo se tagata e fefe i se puaa i se miti, atonu o se faʻamaoniga lea o lona popole ma le masalosalo ia te ia lava, pe faʻaalia ai foi o loʻo feagai o ia ma tulaga faigata. I se tulaga lautele, o se miti e uiga i le fefe i se puaa o se faailoga o tala leaga, faʻafitauli faʻafitauli, ma le ogaoga o aso a sau. E mafai foʻi ona taʻu mai ai le popole, popole, fefe i le feagai ai ma se faafitauli tele, fefe i le lumanaʻi, poʻo le fefe i se tagata leaga ma pulea. Mo se tamaitai faaipoipo, o le fefe i se puaa i se miti e taʻu mai ai e fefe o ia i nisi tagata, ae o le a vave ona maua le saogalemu, aua o le puaa o se faailoga o le manumalo i fili. O le fefe i se puaa i se miti o se faailoga o le i ai o se tasi e manaʻo e faʻaleagaina le miti ma manaʻo e faʻaumatia o ia. Afai e manuia se tagata e sola ese mai se puaa i se miti, e taʻu mai ai o le a mafai ona ia faʻaumatia faʻafitauli ma foia faʻalavelave.

Vaʻai i se puaa paʻepaʻe i se miti

Pe a vaai se tagata i se miti na ia tietie i se puaa, atonu e ese lona faauigaga e faalagolago i tulaga o loo siomia ai ma le faamatalaina o miti. Afai o se tagata o se Mosalemi ma vaai i se puaa paʻepaʻe i lana miti, o lenei miti ua manatu o se faailoga o lona lototele maualuga, lea e ono feagai ma ia ma faafitauli. E taua le matauina o le lanu o se puaa paʻepaʻe i se miti e mafai ona faʻatusalia le filemu ma le tala lelei, ae e le o taimi uma lava.

O le vaʻaia o se puaa paʻepaʻe i se miti atonu o se faʻailoga mataʻutia e faʻaalia ai le oti. O se puaa paʻepaʻe i se miti ua manatu o se lapataiga o le tupu mai o se mea na tupu e mafai ona oʻo atu ai i se iuga leaga mo le miti. Atonu e faailoa mai ai le i ai o se fili malaia ma malosi, o se tasi e popole ia te oe i taimi o faigata ma atonu e le tautala pe faia se mea e te fiafia ai.

Afai e te vaʻai i se puaa i se miti ma taʻitaʻia e se tagata ma aveese mai lona nofoaga, e mafai ona faʻatusalia le i ai o se tagata matapeʻapeʻa ma le pologa o loʻo faʻaaogaina isi ina ia ausia ana sini patino. O lenei miti e mafai ona avea ma lapataiga ina ia faaeteete ma aua le gauai atu i nei tagata ma ia aua nei faatagaina i latou e faaseseina i tatou.

Afai e iai sau fasi fanua fa'ato'aga ma va'ai i se pua'a i se miti, atonu o se fa'ailoga lea o le le lava o le gaosiga po'o le toe fo'i mai i luga o lenei fanua. E mafai ona mafua lenei mea i le i ai o faʻalavelave ma faigata e taofia ai le ausia o se tulaga sili atu o le gaosiga.

Afai e te vaʻai i se puaa fafine i luga o lou moega i se miti, atonu o se faʻailoga lea o le oʻo mai o se fafine Iutaia i lou olaga, ma o le a iai sona aafiaga malosi i lou olaga faʻalagona ma faʻalelotu. E ono fa'ailoa mai ai suiga tetele ma fa'avavevave i lou olaga.

Ta le puaa i se miti

Pe a moemiti se tagata i le sasaina o se puaa i se miti, atonu o se faailoga lea o lona latalata atu i le Atua Silisiliese, ma ua taofia ai le toe faia o agasala ma le le usiusitai sa ia faia i lena taimi. O lenei faaaliga e ono aumaia ai le tele o faailoga fiafia ma faailoa mai ai o le a manumalo le tagata miti i ona fili.

Afai e vaʻai se fafine i se miti o loʻo ia taia se puaa, e tusa ai ma le tala a Ibn Sirin, o le puaa i le miti o loʻo faʻatusalia ai tagata o loʻo i ai uiga leaga, o tupe maua masalosalo, ma tupe eleelea. O le laulu, susu, pa’u, ma aano o manu e ave e se tasi mai se puaa i se miti, e faailoa mai ai o le tagata o loo taua i le miti o se tagata e pi’opi’o i lana tapuaiga ma e fiasili i lona olaga, o lona uiga o loo ia te ia le tamaoaiga ae ua i ai. amio leaga i lona olaga.

I le faʻamatalaga lava e tasi, o se puaa i se miti o loʻo faʻaalia ai foi le leaga o le mafaufau o loʻo feagai ma le tagata i le mea moni. I se isi faaupuga, o le vaʻaia o se puaa o sasaina i se miti e mafai ona faʻaalia ai le popole ma le atuatuvale e lagona e se tagata i lona olaga i aso faisoo.

Afai e taʻu mai e le moemiti le fasiotia o se puaa i se miti, o lona uiga o le a mafai ona ia pulea lona fili. O le fasiotia o se puaa i se miti o se faailoga o le manuia i le faatoilaloina o faigata ma faʻalavelave i le olaga.

E le gata i lea, o le vaʻaia o le gaʻo puaa i se miti e faʻaalia ai le faateleina o le laki i se taimi lata mai ma le tupu mai o mea fiafia ma le fiafia i se taimi lata mai.

Tuu se faamatalaga

e le fa'asalalauina lou tuatusi imeli.Faʻamalosia fanua ua faʻailoa mai ma *